Ik wil dit gewoon ff delen... Dit maak je toch niet vaak mee met kinderen . Gisteravond spruiten gemaakt en beide kids hadden flink van de spruiten gegeten. Na het eten bleven er een paar spruitjes in de pan zitten, dus ik de pan op de kleine tafel gezet om te kijken of ze nog op gingen. Komt Vera de keuken in en zegt: ik wil meer spruiten. Ik zeg: sorry schat ze zijn op. Gooit ze zich op de grond en begint te huilen en te roepen ik wil meer spruiten. Het heeft toch ff geduurd tot het tot d'r doordrong dat ze toch echt op waren. Wat zijn het toch gekkies af en toe . Nog mee van die spruitliefhebbers?
Volgens mij kun je vanaf 1 jaar spruiten geven, maar bij ons krijgen ze die al vanaf een maand of 10 (ze hebben vanaf 8 maanden altijd met de pot meegegeten)
Vroeg he . Ik liep eergister door de winkel en toen kwam onze dochter er mee aangezet en zei ze: Kijk mama, spruiten, mogen wij die eten?
Ja hier ook een liefhebber! Vanaf dat hij ze voor het eerst kreeg al. Hij zit echt op en neer te wippen op ze stoel als we ze bord neerzetten haha
O ja, mijn dochter ook. Als we spruitjes hebben wil ze het liefst alleen spruitjes en geen vlees of aardappelen. Was al vanaf de eerste keer dat ze het at, ongeveer met een jaar. Daarna was het een tijd niet veilig om met haar over de groenteafdeling te lopen, ze wilde altijd 'die, die!'
Lemmy heeft ze toevallig eergister gegeten! Heeeeerlijk vond hij het !! Nou scheelt het dat meneer alles naar binnen schuift