Ik ben docent in het voortgezet onderwijs, LB schaal 4 (volgens mij). Ik verdien tussen 1500-2000 netto met 20 lesuren p/w (25 = 1fte). Volgend schooljaar ga ik naar 22u p/w en een periodiek erbij. Bovendien krijg ik dan alle uren vast (nu nog maar gedeeltelijk) en dan ga ik nog weer in salaris omhoog Vriendlief werkt in de 5-ploegen (= 33u p/w) als operator in een kaasfabriek en volgt een vapro-b opleiding. Hij verdient richting de 2000 netto. Als hij de opleiding in januari 2012 heeft afgerond, gaat hij naar 2000-2500 netto.
Ik werk momenteel 2,5 dag als juf (HBO-opleiding) in het basisonderwijs. Mijn vriend werkt als consultant (WO-opleiding) en in het andere topic vallen we in de categorie 4000+.
Welk vak geef je als ik vragen mag? Ik werk in Appingedam, echt een krimpregio, bij ons moet er 10 FTE uit, bij mijn man 5 FTE. Ik moet dus helaas ook weg... die pech heb ik steeds... zelfs hier in de stad moet er 40 FTE aan basisschoolleerkrachten van het openbaar onderwijs uit...
man werkt bij defensie en ik bij de politie Man nu nog MBO functie, maar hij gaat HBO doen en ik ben bezig met een master. Nu vallen we in de categorie 2500-3000
Joh? Dat meen je! Vervelend zeg! Ik geef Nederlands en geschiedenis. Mijn 2e graads akte voor geschiedenis heb ik al en ik ben nu nog Nederlands aan het afronden (vandaar pas na de vakantie vast contract ). Welk vak geef jij? Hier is nog veel vraag naar exacte vakken. Jammer dat je te ver weg woont
Ik ben administratief medewerker bij de GGD, afdeling Infectieziekten en Milieu, onwijs leuk werk!! Manlief werkt op de ICT afdeling bij een groot kabelbedrijf
Ik werk 3 dagen als klassenassistent op een mytylschool. En dat verdient echt heel weinig... maarja.. this leuker dan werken op een kdv vind ik (wat meer verdient) Erg uitdagend werk, speciale doelgroep.. En volgend schooljaar mag ik cursus medische handelingen doen (Katheteriseren, Canule uitzuigen, Sondevoeding geven e.d)
Mijn man is chauffeur, werkt 50/60 uur in de week en verdiend 2200 euro. Weinig vinden wij voor de uren die hij maakt. Helaas heeft hij niet door geleerd en kan hij niet switchen van baan. Ik ben werkvoorbereider bij een thuiszorgorganisatie. Ik werk 18 uur in de week en verdien 800 euro in de maand.
ik werk als verpleegkundige bij de thuiszorg, 20u, en heb dan ruim 1400 euro p maand. werk ook wel eens rond de 25u, en dan heb ik zo'n 1600 euro mijn man is ambtenaar(werkt als project/beleidsmedewerker bij een gemeente) en heeft zo'n 2500-2600 euro per maand.
MIjn vriend is werkplaats timmerman.. 1ste timmerman enwerkt 40 uur. Ik ben persoonlijk begeleider op een woonvoorziening voor mensen met een verst. beperking/autisme en werk 18 uur ( onregelmatig en slaadiensten dus veel ORT) Wij verdienen tussen 2500-3000 euro per maand.
Ik werk ong. 27uur in de week als leidster op een kdv. En mijn man is accountant en werkt rond de 38 a 40uur
ik was in een grijs verleden handboekbindster ( 40 uur) en werk niet meer. mijn vriend maakt de kastdeurtjes van veel van jullie keukens. ( ergens tussen de 40 en 70 uur)
Ik werk 24 uur p/w als administratief medewerker bij een telefonie aanbieder en mijn vriend is leerling verpleeger.
Manlief werkt fulltime als strategisch inkoper (4 jaar ervaring) en ik 24 uur als orthoptist (paramedici; 3 jaar ervaring) in het ziekenhuis. Wij vallen in de groep 3000-3500
Hi, Ik werk als recepioniste 40+ uur en mijn vriend heeft een eigen timmer-schilderbedrijf. 3000-3500 p.m.
Ik ben afgestudeerd maatschappelijk werker, maar momenteel werk ik als pedagogisch medewerker bij de BSO. Ik werk 17 uur per week. Mijn man werkt bij een verzekeringsmaatschappij waar hij iets financieels en met computers doet (ik snap er geen drol van ). Hij werkt 36 uur. Wij vallen in de groep 2500-3000.
Ik werk 18 uur als therapeut (HBO), en vriendlief is consultant 40 uur pw gemiddeld (en is daarnaast nog steeds bezig met zijn HBO-studie). Er komt genoeg binnen, en er gaat ook weer veel uit
Mijn vriend is internationaal vrachtwagenchauffeur en ik huismoeder, wij hebben minimaal 2800, en regelmatig een paar honderd euro meer.