Mijn man 34 uur projectadministrateur en ik 18 uur planner, allebei ambtenaren. Wij vallen in de groep 3000-3500.
Ik werk in de kraamzorg (18u) en manlief als procesoperator in een bedrijf wat in de aluminum zit en raambekleding maakt. Hij is uitzendkracht. Hij werkt 40u in 3 ploegen (dag/avond/nacht). Wij verdienen ca. 2000 euro samen.
Oh, en mijn vriend werkt 20 uur, als magazijn-medewerker. Is 66% afgekeurd en de rest van zijn inkomen wordt dus ook aangevuld uit de WIA. Samen vallen we in de 3500,- - 4000,- categorie.
Ik heb gesolliciteerd bij de politie. Ik heb morgen het eerste gesprek dus ben benieuwd Mijn man werkt full time bij de politie. In het verleden heb ik veel verschillende banen gehad: Doktersassistente, draagster bij een uitvaard maatschapij, Verpleegkundige, Ambulance chauffeur, en rijinstrukteur.
Ik ben bloemiste werk 20 uur, en mn vriend is 1e Timmerman werkt min. 40 uur. excl. overuren en extra dagen (zaterdagen) Vast inkomen rond de 2250,-.. maar verschilt dus eigenlijk per maand..
ik werk in de zorg. verslavingszorg als agogisch medewerker 24 uur. en mijn man maakt de enige echte Pindakaas hihi hij werkt 38 uur
mijn man is hulpverlener en heeft sindskort door de nieuwe regeling van het kabinet over de pgb's een kleinschalige instelling opgericht waar hij dus zijn clienten een verblijf kan aanbieden met begeleiding erbij.... daarnaast hebben we nog een autohandel waar ook de jongeren in werken als dagbesteding... en ikzelf heb een webwinkel met topmerken in de kinderkleding.....
We werken beiden bij een multinational, ook toevallig beiden op de Supply Chain afdeling. Verdienen allebei rond de 2000 netto...
Ik werk 24 uur bij een ICT bedrijf, en verdien daar 1100 netto. Mijn man doet productiewerk en zit in de 5 ploegen en hij heeft 1900 netto.
Ik werk als clientbegeleidster in de gehandicaptenzorg,laag niveau. Ik heb een contract voor 25 uur en verdien rond de 1300 euro p/m. Mijn vriend is agogisch medewerker in de verslavingszorg en verdient ongeveer 2000 euro p/m voor 36 uur. Het verschilt een beetje per maand,ligt er maar net aan hoeveel ort we allebei hebben. Deze maand hadden we bijvoorbeeld samen 3400 euro maar het kan ook wel eens 3250 euro zijn.
ik werk 27 uur bij een notariskantoor en mijn man fulltime in de ICT. Netto hebben we samen ongeveer 3500.. (maar ook een auto van de zaak, dus hoe dat precies werkt weet ik niet..!)
wij hebben een melkvee en varkensbedrijf en we maken kaas. Daarnaast hoop ik volgende week mijn opleiding voor kapster af te ronden.
ik ga volgende week beginnen met werken in de thuiszorg, 2 en halve dag. mijn vriend werkt bij de gemeente nijmegen bel en herstel fulltime.