Ik wil graag jas coerrt Maar weet niet hoe quapi valt Zoontje nu 92/98 richting 98 Maten daar zijn 86/92. 98/104
Dan zal je echt 98/104 moeten nemen. Die zal nog wat te groot zijn maar de andere maar is nu of al aan de kleine kant of groeit hij zo uit. Ik heb trouwens echt een hekel aan die dubbele maten 😜
Valt kleiner maat. Dochter 93cm draagt 98/104 en valt erg smal. Kwaliteit is om te janken dus alleen koop met sale) Va volgend jaar hebben ze nieuwe fabriek dus kwaliteit moet beter zeggen ze Als ik jou was zou ik voor jongetje zeker TOPITM kijken. Kwaliteit is erg erg goed en bijzondere leuke modellen. Valt ook iets kleiner. Ook erg goed doorverkoopbaar omdat kwaliteit beter is en ze produceren niet veel items. Het blijft uniek vind ik en eigen. Laats op sample sale veel gekocht voor belachelijk lage prijzen en eigenaresse stond zelf te verkopen, kon je eigen opmerkingen of adviezen kwijt etc.
Valt klein en eens met piccolina, de kwaliteit is om te janken. 1 keer gewassen en gelijk al pluisjes.
Ik vind het redelijk op maat vallen maar de kwaliteit is zo vreselijk slecht. Alles word grauw en pillig. Deze wintercollectie nog veel gekocht maar was echt de laatste keer
Ik koop ook echt een maat groter. En met de kwaliteit heb ik ook geen problemen, niet pillig, niet vaal... Binnenste buiten wassen en kleur bij kleur. Leuke kleertjes, maar wordt me soms een tikkeltje ordi. (Bv die bondvestjes)
Is maar welke kwaliteit je gewent bent en met wat je vergelijkt Zonder wassen zelf echt zo slechte kwaliteit net zeeman! Vergelijk eens topitm/brand ermee, quapi is echt vreselijk. Ik was alles zoals quapi adviseert zelf (ligt altijd memo bij: geen azijn, 30 graden binnenstebuiten). Ofwel ik probeer quapi helemaal nooit te wassen is nog te doen haha Ik denk verschil ligt per item en of meisje/jonge. Colberts zijn dikker dus betere kwaliteit gok ik. Maillots echt zelfs gratis niet nemen Heb van vorige winter colbert en hurk feestcillectie en ondat het andere stof is blijft super mooi! Maar dat katoen dunne jurkjes echt ramp. Verkoop wel door lekker net jurk voor 20 doorverkocht😀
Ik heb alleen maar merk kleding voor mijn dochter (wel merkloze basics) en heb echt geen problemen met de kwaliteit. Maar hey misschien ben ik geen kwaliteit gewend en ach misschien kunnen sommige mensen niet wassen (sarcasme mode off)
Valt klein/smal. Wel erg leuk, maar kwalitatief niet zo goed. Snel vaal en korrelig. Krimpt in de lengte na wassen op 30 graden. Ik denk dat dit het laatste seizoen is dat ik het heb gekocht.
Misschien alleen schreef ik dat ik quapi niet eens was En merkkleding hoeft niet goed zijn ik ken maar 2-3 merkkleding die echt goed is kwaliteit-prijs de rest is prijs torenhoog en kwaliteit niet goed Z8 bijvoorbeeld is echt garbage
google maar eens, dan vind je ladingen klachten over quapi. Kan me niet voorstellen dat al die mensen niet kunnen wassen Maar ik heb met al mijn andere kleding geen problemen, hiermee dus wel. Ik heb voor mijn dochter het koraal kleurige jurkje van deze collectie met losse col. Ik had de jurk 1x gewassen, col niet. Kan gelijk niet meer samen worden gedragen want lijkt niet eens op elkaar meer qua kleur
Ik had het ook gelezen inderdaad, was ook meer sarcastisch/als grapje bedoeld. Erg jammer dat het zo slecht is, is zulk leuk spul. Misschien heb ik gewoon geluk gehad ofzo, weet het ook niet.
Denk dat het ook ligt aan het kledingstuk. Glitterjurkje is echt verwassen hier, terwijl die met paisley opdruk nog wel redelijk netjes is. Er zijn ook verschillende leveringen geweest met kwaliteitsverschil. Ook de afwerking is matig. Hier al een keer een jurkje geruild, omdat deze helemaal scheef/gedraaid genaaid was.
Hier een coral jurkje met legergroen, 1e keer quapi en laatste keer. Na 1 keer wassen al verkleurd en pillig. Op 30 graden, binnenstebuiten met beetje azijn. Maar zijn wel meerdere merken waar ik niet zo tevreden over ben. Over z8 tot nu toe wel trouwens. Flo vind ik ook niet super, mimpi valt voor die prijs ook vaak tegen. Chaos en order blijft erg mooi.
Het valt smal. Ik neem zelf meestal een maatje groter. Qua kwaliteit vind ik het wisselend. Sommige kledingstukken zijn snel verwassen of pillig. Maar ik heb ook 2 jurkjes van vorig jaar die vaak gedragen zijn, en echt nog super mooi.
Ik heb quapi bij dealer besteld die levert een wasadvies mee specifiek voor quapi: nooit in azijn of water laten liggen zoals velen doen, altijd binnenste buiten 30graden, colorcatcher gebruiken, weinig tot niets waspoeder en geen liqued of pads, enkel poeder. Poeder voor gekreurde was gebruiken en mag scheurtje azijn bij de wasverzachter bakje. Zo was ik altijd alles en is indedaad alles divers que items/collecties/leveringen. Ik zeg ook dat "algemeen" kwaliteit is bagger. Ik heb ook volledige collectie topitm zomer en winter liggen en gewassen en die is top zonder goede met "bepaalde wasvoorschriften". Naar mijn mening enige op dit moment wat ikzelf erg tevreden over bent in bobbi ravilolli, brand en Topitm. Moodstreet vind ook prima behalve longsleeves.. Flo, z8, kidzart, quapi.. slecht, pillig helaas. Ik blij het zoiezo kopen als ik mooi vindt Is zoiezo dat je klacht kan melden en krijg je geld terug altijd. Maar ik vind dat het gewoon beter moet! Bobbiravioli jurk kost 50 en blijft super mooi nog jaren/flo kost 70 en tja na wassen maat kleiner en pillig en vaal..