Geen idee wat voor beroep hierbij goed past Ze is altijd bezig kindjes en onze katten te verzorgen, wil baby's overal mee helpen en is echt een moedertje katten worden de hele dag dood geknuffeld dus behalve hopelijk moeder worden iets waarbij ze kinderen kan verzorgen en of dieren.
Verkeersregelaar. En maar wijzen en roepen, de hele dag door. De eerste woorden als hij wakkeer wordt: otooo! Otoo!
Die gaat in een vuilnisauto rijden of een andere auto met zwaailichten Ambulance brandweer politie vrachtauto of tractor Of iets zoals Rob de geus van de grote tuin verbouwing met het Geurt zo lekker Waar we ook lopen hij moet altijd bloemen plukken en er dan aan ruiken en dan zalig roepen loemen ruiken zo lekker
Grappig te lezen dat de meeste jongetjes zo geobsedeerd zijn door voertuigen... Toch een soort van genetisch bepaald lijkt me. Hier wordt het niet gestimuleerd ofzo. Het was er gewoon ineens, die interesse.
oudste in de politiek inderdaad ook zo'n meneertje die veel praat maar weinig echt zegt . haha of bij de marine/luchtmachten dan denk ik in de voertuigen, dat wil hij zelf nu graag en past ook bij hem qua fysieke energie en interesses. dochter heel anders die leert heel anders en is veel minder fysiek. dus denk een manager / lerares of zoiets wel iets waarbij ze wat in de pap te brokkelen heeft.
De oudste iets met kinderen of koken,dat doet ze toch het liefst. Je jongste kookt graag in het keukentje maar is ook dol op schoenen en tassen dus designer zou ook kunnen.
Musical ster, danst en zingt de hele dag. Of elektricien of iets met machines, bijna geobsedeerd door stekkers, snoeren, adapters, ergens erin of eruit. Of elk ding waar je machine achter kan zetten vind hij super interessant.
Kapster! Omdat ze helaas in haar mooie haren heeft geknipt 😟 En voor me zoontje. Dierendokter wat is hij een grote dierenvriend!
Ik heb het even gevraagd aan de jongste meneer en hij wil gewoon in de boom klimmen later als hij groot is Ik vermoed zelf dat hij stuntman wil worden en de baas van de hele wereld. Hopelijk ook papa, want hij is dol op baby's.
Sporter zeker ze heeft vreselijk goede motoriek en doorzettingsvermogen.. Alzelf wil ik liever arts of zoiets met bak geld)
Hahaha Mijn oudste is sinds zijn 2e geobsedeerd door dino's. Hij legt je haarfijn het verschil uit tussen een giganotosaurus en een allosaurus (grootte, periode, locatie, enzv) en welke dino's er in het trias, Jura of krijt leefden. Die wordt dus paleontoloog. Al zegt 'ie zelf als je er naar vraagt dat hij later t-rex wordt. Mijn jongste is dol op auto's en roept bij iedere bocht als hij achterin zit 'whiiiieeeee!'. Coureur dus.
De jongste wordt clown ofzo gok ik haha, onze grapjas! De oudste wordt babydokter zegt ze, ik zie haar idd wel iets in de zorg doen.
Presentator en interviewer. Onze dagen worden uitgebreid gerapporteerd en elke beweging die we maken moeten wij verklaren aan meneer. En het liefst heeft hij elke avond nog een nabeschouwing van een uur . Oh.. Hij is ook nog mensengek en aandachtsgeil ik zie hem wel zitten achter die camera 😂
Iemands assistent want hij wil de godganse dag helpen. Hij zegt zelf dat hij ridder wordt of een verliefde prinses
leidinggevende of opzichter zelf lekker blijven zitten en andere bevelen geven en alles aan gedragen krijgen!
Volgens hemzelf: een grote jongen en echt sterk Hij is gek op grote machines (takelwagen ed), vuilniswagens, treinen en tractors, dus iets in de bouw, treinmachinist, vuilnisman of boer, het kan nog alle kanten op
Mijn oudste wordt acteur in de bold & the beautiful: hij heeft mega gevoel voor drama en houdt van herhaling. Mijn jongste wordt stuntman denk ik