Welk beroep voor je peutertje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Kache, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nog wat beroepej gevonden.
    Autocoureur. Wil altijd in de auto zitten. Als je vraagt wat hij wil doen :auto zitten, met de auto weg,...
    rijlesinstructeur, kan hij ook de hele dag in een auto zitten he
    Eigenaar van een Starbucks. Komt niet vaak voor maar als je koffie op is en je gaat plassen of whatever zonder die mok op te ruimen dan is die hele mok afgelikt. En daarstraks haalde hij de koffiecups uit de doos en zat hij koffie te snuiven. Hmmmmm ruikt lekkerrrrrrr

2. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    onze dochter wordt geheid werkgever... oh nee was ze al ;)

Ze is heel zorgzaam naar mensen en dieren toe dus ik denk de verpleging of iets dergelijks.

Zo niet wordt ze kraan machinist in de haven want containers en kranen vind ze helemaal het einde

3. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Mijn oudste dochter wordt professionele prinses en mn jongste (nog een dreumes overigens) wordt een sloper in de bouw.

4. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Moeder ;)
    Ze heeft een grote passie voor alles wat met poppen verzorgen/ baby's verzorgen te maken heeft.
    Iedere dag worden al haar 7 poppen verzorgd en ze mag graag kijken hoe op de creche de baby's verzorgd worden.
    Ze wil zelf ook graag een echte baby (niet van mama dus, maar van haarzelf) :)

5. megacarls

megacarls Niet meer actief

Dochter: Mama. Wat ze zelf stellig zegt en het past ook wel. Continue met rollenspellen bezig. Actrice kan natuurlijk ook nog.

Zoon: Automonteur. Als ik hem zo bezig zie denk ik dat hij superslim kan zijn maar hij gewoon heel graag sleutelt.

6. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Mijn oudste zegt dat 'ie buschauffeur wil worden, net als papa en opa. Ik zie het echter nog niet gebeuren.. Denk dat hij ingenieur wordt, of architect. Is de hele dag aan het bouwen met van alles, of aan het tekenen, of aan het puzzelen (legpuzzels van 30 stukjes zonder problemen). Als hij zn hersenen maar kan gebruiken en iets kan maken.
    Als hij wel buschauffeur wordt is dat uiteraard ook helemaal prima, lekker in papa's voetsporen;)

De jongste is 20 maanden, die wordt professioneel sloper, of iets waar hij de hele dag "nee nee nee nee" kan zeggen.:D

7. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    Mijn zoon heeft vanaf dat hij t zelf kan aangeven een voorkeur voor roze....terwijl zn zusje pas werd geboren toen hij 3 was😂

hij heeft momenteel alleen interesse voor voetballen en zegt zelf dat hij later voor Barcelona en bayern gaat voetballen ......

Dochter gaat de kinderopvang in denk ik...op thuisblijfmoeder😊. Zij geeft de hele dag dr knuffels de fles.

8. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    #88 Daantje57, 3 nov 2015
    Laatst bewerkt: 3 nov 2015
    hahahaha.. dat zou die van mij ook wel wat vinden. en anders brandweerman :p

Als ik het hem zelf vraag zegt hij trouwens altijd: Papa! :D .. en dan bedoelt hij niet dat hij kinderen wil, maar dat hij echt hem wil zijn.
    Dan zegt hij bijv. ook, 'als ik later Papa ben dan moet jij 'naam man' tegen mij zeggen he' ... zo schattig.

9. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Iets creatiefs, ze doet niks liever dan de hele dag tekenen en knutselen. Alleen jammer dat ze tot op heden de concentratie van een diepvrieskip heeft ;)

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Regelteef of iemand die op de markt staat (en keihard schreeuwt: AARDBEIEN TE KOOP, LEKKERE VERSE AARDBEIEN. KOM NU PROEVEN! AAAAAAAARDBEIEN:D

11. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    oudste:
    Een onderzoeker, iets waar je goed en kritisch voor moet kunnen kijken en vergelijken. Of toch een dierenverzorger. Waarschijnlijk wel ZZP-er.

Jongste:
    sloper, loopjongen, regelneef.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

De oudste van 8 computer programmeur of spel ontwerper. Wat hij al allemaal kan en in elkaar kan zetten 😱
    De jongste wordt verzamelaar. Alles in doosjes, kistjes, potjes op vaste plekjes. Stenen, veren, kleding, strijkkralen.

13. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik heb zelf echt geen idee wat hij gast worden Mijn zoontje zei van de week zelf keeper bij ajax maar hij zegt ook wel is brandweer

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Voor de oudste: SLOPER :D:$ en dan t liefste samen met haar vriendje

De jongste: bioloog. Ze is altijd bezig met beestjes etc

15. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Dochter van 6 - dictator)) zoontje van 3 - gamesontwikkelaar en kleintje van net geen 2 - een stuntvrouw.

16. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Papegaaientrainer.. Eindeloos alles herhalen

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Kok! is bezeten van eten!

18. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik zie mijn zoontje wel kok worden.. altijd aan het koken in zijn keukentje en hij wil ons ook altijd helpen.. verder lust hij ook gewoon alles en eet het liefst de hele dag :D

Of uitvoerder ofzo.. zeggen wat andere moeten doen en er zelf bij staan kijken.. daar is hij ook goed in :p

19. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Tot over een tijdje zou ik gezegd hebben kok. Hij speel(t)(de) graag met zijn keukentje. Maar nu weet ik zeker dat hij brandweerman wordt! Jeezes... die brandweerauto heeft veel succes... (eentje van 2 euro op de kermis). Nu heeft hij aan de Sint er eentje gevraagd die echt water kan spuiten... want volgens hem is de zijne stuk en niet meer mooi want er komt geen water uit.

20. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Actrice! Ze kan zo grappig acteren of iets in de zorg. Ze is heel lief en aait weleens over mijn hand en zegt dan: ik doe voor jou zorgen. Hopelijk zegt ze dat ook als ik bejaard ben. Ik zeg aanleunwoning in de pocket ;)

Deel Deze Pagina