Ik keek vanavond een politie serie en bedacht me dat ik nooit politie, beveiliger of iets in die richting zou kunnen zijn. Ik ben zo'n ongelofelijke angsthaas. Bij een spannende situatie ben ik weg, niet zo'n hele handige eigenschap voor een politieman Wat voor beroep is totaal niet aan jou besteed?
Pedicure zo smerig al die nagels van andere mensen, werk in de zorg en knip echt wel eens wat nagels maar brrrrr. Denk dat het komt dat ik vroeger vaak als kind ingegroeide nagels had tot een operatie als gevolg, zoooo pijnlijk. Nu doen ze het bij de ha maar bij mij op de operatie tafel in het zh.
verpleegkundige op een bevallingsafdeling. God wat heb ik een respect voor deze mensen. Hoe vaak ik tijdens mijn bevalling niet heb geroepen wat een kut werk hun hebben. De zorg voor (demente) ouderen zou ik ook niet kunnen. Dat vind ik zo lastig en mensonterend dat ik daar zelf echt depressief van zou raken. Respect voor de mensen die dit wel doen/kunnen. In een slachthuis zou ik ook niet kunnen werken.
Iets waarvoor je de hele dag op een stoel achter een computer zit. Moet er echt niet aan denken. Lijkt me zo slaapverwekkend.
Gevangenis of forensische psychiatrie zou in ieder geval niets voor mij zijn. Daar ben ik te bang en schrikachtig voor aangelegd. Informaticus, ik heb niet veel met computers. Mijn vader kijkt weleens goud zoekers en dat soort dingen op tv, dat zou ook niets voor mij zijn. Die hebben voortdurend schreeuwende ruzie en elk 5de woord is een scheldwoord. Je zal wel hart moeten zijn in die buisness om jezelf en je goud/ geld te beschermen maar ik ben eerder een zacht eitje en verwacht een respectvolle omgangstoon.
Dierenarts. Ben te begaan met dieren, kan er niet tegen als een dier wat heeft. En rechter inderdaad. Niks voor mij, teveel een gevoelsmens denk ik.
Politie agent zijn. brrr. Ik heb te vaak slechte ervaringen gehad met agenten. Van die types die denken dat ze heel wat zijn in zo’n uniform en denigrerend gaan praten kots kots. Ik weet dat er ook goede tussen zitten die goed werk doen. Maar ze zitten gewoon in mn allergie, kan we niks aan doen. Ik zou zelfs geen relatie kunnen hebben met een politie man.
Pedicure was ook het eerste waar ik aan dacht, maar kapper lijkt me ook verschrikkelijk. Ik heb een tijdje geholpen als luizenmoeder, maar ik vond dat zo vies altijd . Iets in de gehandicaptenzorg is ook niet aan mij besteed.
Huisarts. Ik zou geen oog meer dichtdoen denk ik van het gepieker of ik wel de juiste diagnose heb gesteld of iemand toch had moeten doorverwijzen.
Alle beroepen waarbij je met braaksel geconfronteerd wordt. En dan ben ik doktersassistente notabene haha. Maar echt. In theorie zou ik haast alles wel kunnen, hoewel ik van veel beroepen niet gelukkig zou worden. Echter iemand hepen die over zijn nek gaat of het opruimen? Dan ben ik pleite..
Iets waar ik voor alleen moet zitten, ik heb echt collega’s en gezelligheid nodig om te kunnen bestaan
Iets waarbij je de hele dag buiten werkt. In de zomer lijkt me dat heerlijk. Maar bij kou of regen echt vreselijk, ben een enorme kloukleum. Op een mortuarium lijkt me ook niks