Welk beroep zou jij nooit willen uitoefenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Waxinelichtjes, 22 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.991
    18.696
    113
    Vreselijk hè. :( Het komt helaas meer voor dan mensen denken.
     
  2. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Pimpelpopper... o_O
    bah bah bah bah BAH!
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  3. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.004
    5.079
    113
    Hihi, als ik de reacties hier zo lees heb ik wel een "vies" beroep. Ik heb te maken met elke denkbare lichaamsvloeistof (bloed, vruchtwater, braaksel, urine, ontlasting en af en toe ook wat speeksel of snot) :roflmao: heb de eerste drie ook al meerdere keren echt over me heen gekregen.

    Ik kan overal tegen, ik was mn handen en eet daarna rustig mijn eten op. Enige uitzondering is braaksel als ik zelf zwanger ben, paar keer voorgekomen dat ik bijna (gelukkig net niet) mee ging doen :D

    Oja, en ik zie regelmatig mensen naakt in mijn beroep (wel alleen vrouwen) én ik steek ook nog mijn vingers in vagina's en anussen (bij het hechten, ter controle van totaalruptuur).

    Maar beroepen die ik niet zou willen/kunnen doen:
    Kantoorwerk
    Werken met ouderen en dan vooral mensen die dementerend zijn. Ik voel me daar zo ongemakkelijk bij...
     
    Jackie87 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  4. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Rechter.
    Ik vind niet dat ik kan bepalen hoe iemand gestraft moet worden. En zeker niet in zaken waarbij het bewijs aan alle kanten rammelt. Zoveel mensen die onschuldig hebben vastgezeten.
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  5. Vogelmeisje

    Vogelmeisje Fanatiek lid

    3 mei 2010
    1.003
    284
    83
    Medewerker in de vluchttoren. Al de inkomende en uitgaande vluchten regelen.
    Niets voor mij! Veel te spannend en een buitengewone verantwoordelijkheid met zoveel mensen levens
     
    NiVa0230 en citroenrasp vinden dit leuk.
  6. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.991
    18.696
    113
    Dit bedoelde ik dus ook.
    Heb wel eens 'kijken in de ziel' gezien, met rechters. Toch wel interessant om te zien ondanks dat ik zoiets nooit zou willen.
    Maar tegelijkertijd onbegrijpelijk dat je als rechter soms een vonnis moet uitspreken waar je niet achter staat, alleen omdat je collega's wél die mening toegedaan zijn... (Dat kwam dus naar voren in dat programma.)
     
    Sassie1981 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina