Deze week uitgerekend! De laatste loodjes wegen zwaar. Mega aambei opeens sinds 3 dagen (had zo gehoopt dat ik dat dit keer niet zou hebben) De verloskundigen denken dat ze laat zal zijn. Mijn zoontje kwam met 41.1.... Maar het idee dat ik daar nog op moet wachten... Pffff. Continue harde buiken en mega druk van onder. Iemand in hetzelfde schuitje?
Hoi isa, ik ben donderdag uitgerekend. Heb nog helemaal geen harde buiken, voorweeen gehad. Vervelend he dat wachten.
Ik ben nog niet uitgerekend maar erg veel last van "gerommel". Vooral s nachts voorweeen en noem maar op. Hoop dat mevrouw snel komt maar t is inderdaad alleen maar wachten en wachten..
Hier over 11 dagen uitgerekend.. Kan niet wachten dat ie er is.. Ook veel gerommel hier maar mijn gevoel zegt dat et nog wel even duurt. Waarom denken de verloskundigen dat ze laat zal zijn? Succes met de tijd doden meiden, ik merk dat ik steeds meer moeite heb om afleiding te vinden.. Wachten duurt lang..
Ook ik ben donderdag uitgerekend. Op wat harde buiken na helaas nog geen voortekens. Kan niet meer wachten op ons meisje! Mijn eerste is met 42 welen geboren, dus wieweet moet ik nog lang geduld hebben. Ik hoop zo dat ze me verrast en voor donderdag komt!
Ik ben ook bijna uitgerekend volgende week donderdag en ook veel last vam menstruatie krampem harde buiken dit is,me 4e 1e is geboren 41,5 weken 2e is geboren 41,3 weken 3e is geboren 40. Weken Heb voor 40 weken em 4 dagen eem afspraak staam dat ze inwendig gaan kijken als niey bevallen ben en eventueel strippem of kijkem vliezen breken dat pas na 41 weken Me 2e is ook 3 uurtjes geboren na het vliezen breken Heb genoeg afleiding maar ben zo moe nergens zin in meer van mij mag het wel komen hoor
Wachten duurt lang!! Ik moet nog 7 dagen maar tel al vanaf 37 weken. Pffff wat duurt t dan lang. Hoop zooo dat ik niet 'over tijd' ga want dan moet ik dus nog 21 dagen wachten. Mn buik staat op springen, had bij de eerste geen streepje straie maar moet er nu toch echt aan geloven, de eerste streepjes zijn licht zichtbaar, wel doet t me een stuk minder dan ik had gedacht. Maak ik me daar 9 maanden druk om, nu leg ik me er maar bij neer. Krijg er iets moois voor terug maar wanneer....
Ja dat wachten is eindeloos a h einde- heb ook nergens meer zin in. Nu maar een yoga cd a h luisteren. Wel ontspannen! Ben nog niet eens buiten geweest vandaag Ik hoop ook echt niet dat ik richting de 42 wk ga... Dan moet ik nog 14 dagen. Ben opeens ook misselijk enz... Pfff Zozo- een 4e... En allemaal 'overtijd' - sterkte!! Iedereen sterkte!!
Oh ja, ze denken dat ze later zal zijn omdat zoontje ook later was en ik blijkbaar nog wel ruimte heb in m'n buik- al voelt dat echt niet zo met al die harde buiken)
ik was afgelopen zaterdag uitgerekend, al 3 weken voorweeen in de nacht dus van mij mag de kleine komen. Afgelopen vrijdag hebben ze in het ziekenhuis gekeken of ze de boel op gang konden helpen, maar er was GEEN ontsluiting terwijl ik al een keer bevallen ben, dat was ff balen. Gelukkig is hier het beleid met 41 weken inleiden al heb ik liever dat het vanzelf begint. Maar het einde is in zicht zullen we maar zeggen!
Vandaag 40 weken Veel gerommel, krampen, steken maar vandaag een strip poging geprobeerd, maar mevrouw vind het nog wel prima daarbinnen
Succes meiden met de laatste loodjes! Hier nu drie dagen overtijd, maar geen enkel teken. Ben het zo zat, mn ander kwamen met 37.0 en 40.0 week, dus had hier zo niet op gerekend. Verveel me te pletter, alles is al sinds week 36 klaar, omdat mn man toen een week naar Amerika moest en sindsdien 'wacht' ik al op de baby, maar deze gaat geloof ik niet vanzelf komen. Afgelopen donderdag zat alles nog potdicht, terwijl ze zeggen dat bij een derde kindje alles al eerder ontsluit, nou mooi niet dus As woensdag weer naar vk, hopen dat het dan wel wat oen staat en dat ze wil strippen. Maar ja of dat dan gaat helpen is ook afwachten. Ik denk wel dat ik ga aangeven dat ik uiterlijk voogende week maandag ingeleid wil worden, ben er zo klaar mee. Hoop voor iedereen gier dat de baby snel komt!
Ik was de 16e al uitgerekend dus nu ruim een week over tijd . Gisteren gestript maar haalt nog niets uit helaas... Ik zit wel heel erg met smart te wachten want de kleine ligt in stuit en als ze niet zelf komt voor a.s. Maandag krijg ik een keizersnee en dat wil ik liever niet!