Een keukenmeiden roman van katherine stockett. Gaat over zwarte helpen in amerika in de jaren 60. Een blanke vrouw wiens moeder ook een zwarte hulp heeft wil er een boek over schrijven. Er is ook een film van "the help". Nu ben ik bezig in "de moeder van David S. " van Yvonne Keuls
'One for the money' van Janet Evanovich Het boek van de film met Katherine Heigl. Super geschreven en vlot leesbaar. Het gaat over een jonge (vrouwelijke) premiejager die werkt voor een incassobureau in New Jersey. Ze moet iemand opbrengen maar hij is de persoon waar zij (vroeger) een boontje voor had. Hij heeft haar ook ontmaagd. Dus eigenlijk moet ze iemand achter na zitten die ze eigenlijk vrij wil laten gaan... maar ze heeft het geld dringend nodig.
Clive Cussler "de poorten van Hades" Avonturenroman Ben nu bezig in "Zusje" van Camilla Läckberg. (Zweedse krimi over oa een reallifesoap .... samenraapsel van OhohCherso & Big Brother etc)
Ben nu bezig in verslaafd aan jou, Erg goed boek zeer goed voor je relatie whaha.. Denk dat er wel wat meiden zijn die hem kennen
ik moet zeggen vind hem erg goed, wat ik hiervoor heb gelezen had ik nog niet getypt, Dat was het duitse meisje, Gaat over een duits meisje, engelse soldaat en een jood die uiteindelijk bij elkaar komen. erg goed boek maar je moet wel eerst door de eerste hoofdstukken heen kunnen lezendaarna valt alles op zn plek
De laatste boeken heb ik in parallel gelezen: - A dance with dragons van George Martin Het nieuwste deel uit de serie A song of ice and fire - Sourcery van Terry Pratchett (lekker luchtig tussendoor) Het 5e discworld boek Nu ben ik met de laatste pagina's bezig van: Interview with the vampire van Anne Rice Als je het boek niet kent, ken je de film misschien wel. Het boek blijkt uiteraard veel beter als de film...!!
Opvoedboeken En ik heb al een hele tijd klaarliggen: Terry Pratchett - Going Postal Emma Donoghue - Room Kom er maar niet aan toe om er ook daadwerkelijk in te beginnen ;x
Ik ben nu met de Escober- boeken van Esther Verhoef bezig. Ben nu met het 2de deel bezig. Errug spannend!
Oohh is die er al.. Die ga ik maar es ff bestellen Vond deel 1 ook zeer goed! Ik heb deel 1 ook net uit.. Wel de Engelse versie dan, The Hunger Games.. Deel 2 ga ik ook snel aan beginnen Ben benieuwd hoe het verder gaat! Hiervoor deze :
@Daantje85 Mooi is die he!!!!!!!!Heb me suf gejankt haha! @Cygnet2 Is het wat? @Hopmarjanneke Ik vind CAmilla Läckberg echt super! Zusje een van de minderen; ik vond Steenhouwer of Oorlogskind van haar het beste!