Deze is nu in de aanbieding daar + 25% korting (alleen vandaag) alleen nu is mij verteld dat deze fietskar van hema een niet zo beste vering heeft en je kind dus elke hobbel en bobbel voelt. voor een 2 a 3jarige is dat misschien geen ramp maar over half jaartje moet er ook een baby in kunnen. iemand ervaring met deze fietskar, wat vind je van de vering? kan geen maxi cosi in las ik, wat wel?
Ik ben geen voorstander van een fietskar, sterker nog vind ze dood eng en gevaarlijk maar mijn buren hebben toevallig voor 2 weken terug ook zon kar gekocht. Weet niet of de Hema meerdere modellen verkoopt maar buurman is heel blij met zn aankoop!
Ahhh die wil ik ook graag... maar helaas ff geen centjes vandaag... oh wacht... ik kan ze ook ophalen in de winkel natuurlijk! en dat duurt 5 dagen, dus dan zijn er wel weer centjes :d Ok! Besteld! Je kan er wel een babyschaal indoen, vind ik persoonlijk ook handiger dan een maxi-cosi. Een babyschaal kan je kopen bij de fietswinkels of op marktplaats. (zo'n babyschaal kost nieuw al wel gauw 50 euro trouwens)
ben bang dat er een slechte vering in zit en de baby straks ligt de hobbelen en bobbelen in de kar bij elk bobbeltje....
ik heb geen hema fietskar maar wel een fietskar van fietspunt.nl Heb hem toentertijd besteld om met baby toch nog iets meer te kunnen dan alleen lopen. Ik vond het ideaal, had er gewoon de maxi cosi in en geloof niet dat zoon er enige schade aan opgelopen heeft. Ben wel pas gaan fietsen toen hij een paar maanden was, dus niet vanaf heel klein. Er zijn hier wel voornamelijk gladde fietspaden dus van hobbels en bobbels weinig last, is anders als je in een oud stadje oid woont met veel klinkerwegen ofzo, dat lijkt me te hobbelig.
ja fietspaden zijn glad gelukkig, weinig klinkerwegen gelukkig. maar moet met een pasgeboren baby wel weg kunnen, zoon van 2.5 moet straks wel naar psz