Hoi! Ik heb gisteren de film "Twilight" gezien en ik snap meteen waarom iedereen (alle vrouwen) er zo dol op is... Ik zou de boeken graag lezen, maar zijn ze zo mooi als de film?
Lees nu "Wedding Season" van Katie Fforde, erg leuk boek. Mijn favoriet is Ps. I love you van Cecelia Ahern
ver van huis van ishmael beah waargebeurt verhaal over een kind soldaat.Het spannendste boek vind ik toch cel van Charles den Tex.Gaat over een man waarvan zijn indentiteid is gebruikt om een moord te plegen.Tot het einde toe spannend echt een aanrader.
Net terug van vakantie: Gelezen: Genesis van Karin SLaugther (erg goed) Verdwijn van Tess gerittsen en Harslag en Diagnose besmet van Tess gerittsen geweldig ook
Ik ben nu in twee boeken bezig (ik weet het; ik heb een tic ) Hellevuur van Preston & Child en De Beproeving van Stephen King. Mijn absolute favoriet is De Wijde Hemel van Alice Sebold! Echt een aanrader!
Deze heb ik ook al meerdere malen gelezen (in verschillende talen) en hij is werkelijk prachig!!! Al aan vele mensen doorgegeven die ook altijd vol lof waren... Inderdaad een aanrader...
Mooi is ie he! Ik heb hem al tig keer gelezen, maar het blijft je raken. Knap als iemand zo kan schrijven! Bijna niemand kent het boek, dus ik vind het leuk dat ik toch iemand tegenkom die het kent en net zo mooi vindt als ik! Heb hem ook al een paar keer uitgeleend en allemaal positieve reacties!
Ik lees eigenlijk altijd minstens twee boeken tegelijk en dan meestal in het Engels. Ben nu hele berg aan het doorwerken (verlof + niet slapen snachts). Heb bij de kringloop gewoon een tas vol boeken gekocht, dus vanalles door elkaar. Ben nu The Stone & The Flute aan het lezen (even geen idee van wie) en ben tegelijkertijd ook nog maar eens opnieuw aan Wheel of Time (Robert Jordan) begonnen. Een lievelingsboek heb ik niet echt, maar ik hou erg van fantasy..
ik lees eigenlijk alles wat los en vast zit.ik ben nu bezig met zoete tranen van madeleine wickham alias sophie kinsella (shopaholicserie) en karin slaugther triptiek,maar waargebeurde verhalen lees ik het liefst. groetjes
Ik heb net ´de vrouw die met vuur speelde uit´van Stieg Larsson. Deel 2 en vervolg van ´mannen die vrouwen haten´. Ook het 2e deel was weer super! ( eerste deel wel wat beter maarja das altijd zo met vervolgen). Ben erg benieuwd naar deel 3, iemand die al gelezen?
ik lees nu heleen van royen de gelukkige huisvrouw dacht dat het een heel leuk en los boek zou zijn, maar hij is best zwaar, gaat over een vrouw die bevalt en dan postnatale depresie krijgt. maar het is wel en goed boek.
Ik vond het begin een beetje doorworstelen, maar ben nu ruim over de helft en heb moeite met wegleggen. al moet ik wel toegeven dat de Sara Linton serie me meer pakt.