Welk Boek lees je op dit moment en wat is je favoriet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb begrepen dat Harry Potter onder literatuur valt ;)

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik lees op dit moment "het volk van de wolf" van W.Michael Gear & Kathleen O'Neal Gear. Ben net begonnen dus ik kan er nog weinig over zeggen...

Mijn favoriet op dit moment is toch wel De Reiziger serie, van Diana Gabaldon... Deel 7 is net uit in het engels, eind november komt de nl vertaling uit.. Ik kan niet wachten!

Ah ja, en Harry Potter is ook geweldig!

3. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik ben net terug van vakantie en heb pa ik hou van je uit nadat hier verschillende mensen hier erg enthousiast over waren.Ook ik ond het een mooi boek,las lekker weg en was ook niet moeilijk om te volgen(wel makkelijk als je er steeds af moet omdat de kleine niet wil slapen )Maar niet het mooiste boek ooit!!Ik ga nu aan bridsvlucht van Marieke van der Pol beginnen

4. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    #144 Draak, 9 okt 2009
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
    Ik heb alle boeken van Twilight gelezen alleen morgen rood (Breaking Dawn) nog niet maar die komt voorjaar 2010 uit. (Heb alle boeken in het nederlands gelezen want ben bang dat ik het niet echt kan volgen in het engels!)
    En ben echt zoooo verslaafd!
    Ben nu weer opnieuw begonnen!
    En ik las hier een vraag of de boeken aan te raden zijn om te lezen!! (weet eventjes niet meer wie:) nog snel nagekeken en zag dat het een vraag was van ineke1983)

JAAA!!!:D:D

Ik zelf vind de boeken mooier als de film.. ( al heb ik de film ook al 8x gezien :)) er gebeuren dingen in het boek die niet in de film voorkomen en andersom!
    Binnenkort naar de NEW MOON die eindelijk in de bioscoop komt!

Ik zag trouwens ook 2 boeken hier staan en vroeg me af waar jullie gekocht hadden want bij bol.com zijn ze alleen 2e hands en heb dat nog nooit gedaan en durf dat niet echt..

Dat is: De zolderkamer van Kathy Gardner & Morgen mag ik uit de kast van Othilie Bailly..

Ik hoor het wel..

Liefss

5. Angelina

Angelina Niet meer actief

" De nootjes van het huwelijk " van Aysel Caliskan ( Achternaam schrijf je met tekentjes maar die kan ik even niet vinden op de pc, so forgive me :) )

Hierna komt: " Haar naam was Sarah " van Tatiana de Rosnay

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Hey, ik ben ondertussen aan het 2de boek, New Moon bezig en kan ook niet wachten op de film!!!
    Ik ben helemaal verslaafd en veroverd... zucht! ZOOO een mooi verhaal...
    Ik vind het boek ook veel mooier dan de film die ik toch ook al fantastisch vond, maar het boek is veel gedetailleerder, uitgebreider en romantischer... Nu even een moeilijk stukje in het begin van het 2de boek... hopelijk komt het snel weer goed :)

dus aan de dames die hem nog niet gelezen hebben : TWILIGHT is echt de nieuwe Romeo en Julia!

Deel Deze Pagina