Hallo, Aangezien er hier vele mensen zijn stel ik hier de vraag.. Wij gaan op 7 september naar plopsaland de panne. Omdat het best een eindje rijden is (wonen in Rotterdam) willen wij vrijdag gaan rijden, naar een goedkoop hotelletje te gaan, zodat wij en onze kleine man niet bekaf zijn als wij zaterdag ochtend zouden gaan rijden. Heeft iemand een tip voor een hotel in de buurt van plopsaland ? Het gaat dus echt alleen om een nachtje slapen.. (hoeft dus geen speciale extra faciliteiten) Gr. Meine
Booking.com: Hotels in De Panne. Reserveer nu uw hotel! De resultaten van de hotels in De Panne.. Let op, prijzen zijn gebaseerd op een kamer voor 2 personen.
Wat ik overigens zou doen als ik kosten moeten maken voor een hotel is hier een tweedaagse trip van maken. Wij willen ook graag naar de Panne en zullen dan kijken voor een hotel in Brugge of Duinkerke. Op tijd rijden, dagje daar kijken, lekker hapje eten, dag erna naar Plopsaland!
Ik reserveer ook (bijna) altijd via booking.com en dat bevalt prima! @ Evelien: wel goed kijken of dat er specifiek bij staat, want anders gaat die vlieger niet op
Misschien via hotelaanbiedingen? Altijd 30,- pp wel even kijken want niet bij ieder hotel zit het ontbijt inbegrepen. Goedkope aanbiedingen - HotelAanbiedingen.nl