De Bekering van Jodi Picoult. Ge-wel-dig! Eerste hoofdstukken kwam ik maar moeilijk doorheen.. Maar nu, echt een heerlijk boek!
Charmed Classics - boek 05. Voodoorituelen. De boeken zijn geschreven aan de hand van de serie en ik dacht dat ze exact hetzelfde zouden zijn zoals de serie, maar het blijken allemaal andere 'nieuwe' avonturen te zijn. Ik kon van een kennis alle boeken gratis krijgen en deze ben ik nu aan het lezen. Sommige gaan snel, sommige ontzettend langzaam. Ligt er maar net aan waar ik mentaal mee bezig ben (baby baby baby).
Heb in de vakantie allemaal boeken weg gelezen, van die lekkere simpele boeken, maar wel leuk. Gestrand! (Tracey Garvis Graves.) Leugens om bestwil (Susy McPhee) En dan de getrouwd met een miljonair serie Het huwelijkscontract de huwelijksval en nog 1. Allemaal beetje vergelijkbare verhalen. Maar op zich lekker lees voor. Een soort softe versie van 50 tinten haha. Maar dan meer verhaal en minder s*x.
Ik lees nu "taal is zeg maar echt mijn ding" van Pauline cornellise. Vind het wel redelijk. Sommige stukjes zijn grappig, andere minder.
Deel 2 van Game of Thrones serie : A Clash of Kings. George R.R. Martin. Normaal ben ik niet zo van de fantasy, maar vond het een goede serie dus wilde de boeken eens proberen! Vind ze toch wel goed hoor! Leest alleen niet super makkelijk weg.
Ik ben bezig met een serie boeken ben bij deel 3. Ze zijn geschreven door Michael Scott. De boeken zijn zo spannend dat ik niet kan stoppen met lezen. Ook zijn de filmrechten verkocht en willen ze de film gaan maken met Johnny Depp. (of dat ook gaat gebeuren weet ik niet) -de alchemist -de magier -de tovenares -de necromancer -de warlock -de zieneres
Ik heb net The name of the wind en the wise man's fear uit, heel bijzonder en spannend! Nu denk ik dat ik opnieuw ga beginnen in de divergent serie, voordat het laatste deel uit komt!
Hier Jill Mansell op het moment.. Even kansloos en hersenloos relaxen met een makkelijk maar wel vermakelijk boek.
De ijsprinses van Camilla Lackberg. Denk dat ik binnenkort eens aan de reizigers serie ga beginnen. Heeft iemand Stoner gelezen trouwens?
Ik ben voor de tweede keer 'en dan nog iets...' van Paulien Cornelissen aan het lezen. Ik moet iedere keer hardop lachen... waar ik ook ben. Dat alleen al maakt dat ik 'm graag nog een keer lees. Geweldig!