de Afghanistan-missie van Andy McNab en Kym Jordan. Het is net anders dan Nederlandse setting want hier wonen militairsvrouwen niet in huizen van defensie vlakbij de base. Mijn man kan het niet lezen, omdat het te dicht bij de werkelijkheid komt, die hij heeft meegemaakt. Zo levendig en realistisch is het omschreven. Ik vind het een enorme eye opener super 'goed' om te lezen hoe het kan gaan. Het leest makkelijk weg en je zit er zo in. Eén voor één leer je de families kennen. Zeker een aanrader voor iedereen die in dit genre geinteresseerd is.
Ik ben net Inferno van Dan Brown uit. Vond ik een beetje een tegenvaller. Leuk verhaal wel hoor, maar dat was het dan ook. Die gaat dus de fdeur uit (verkopen). Ben nu bezig in Stoner van John Williams (Amerikaanse schrijver). Op zich sprak het me niet zo aan, maar de recenties waren zo vreselijk goed. Moet zeggen dat ik het tot nu toe een erg mooi boek vind. Zeker een aanrader.
The midwife door Linda Fairley Lekker makkelijk en erg leuk om te lezen. Vrijdag gaan we op vakantie en ik hoop heel veel te kunnen lezen daar!
Dat heb ik dus ook bij deze. Het verhaal spreekt me helemaal niet aan op het eerste gezicht, maar de recensies zijn idd ontzettend goed. Toch wel mooi dus? Heb net op bol het eerste deel van de Reiziger serie (in t Engels - Outlander) en The Color Purple (zo mooi!) gekocht. Weer helemaal zin om te lezen!
Ik ben nu in Inferno bezig en vind hem ook tegenvallen. Ik hoop dat ik m snel uit heb kan ik in de 3e van Lars Kepler beginnen de eerste 2 vond ik erg goed.
Een keukenmeiden roman, echt raar hoe blanke mensen toen met donkere mensen omgingen.. Er is ook een film van, the help..
Ik heb laatst uit de bergen kwam de echo gekocht van Khaled Hosseini. Nog niet begonnen, maar ik hoop dat deze ook weer net zo mooi is als 1000 schitterende zonnen en de vliegeraar
Ik lees momenteel wij zijn ons brein van Dick swaab. Volgens mij 1 van de weinig Nederlandse boeken in mijn enorme collectie. Heb normaal een bloedhekel aan Nederlandse boeken, maar informatieve boeken zijn wel erg leuk. Binnenkort hier is neuzen voor wat nieuwe dingen, zit zometeen behoorlijk lang thuis dus wel leuk om wat nieuws te lezen.
Ja die is erg leuk! Ik lees op dit moment Leven uit het lab van Ronald Plasterk en Terug naar normaal van Allen Frances over de overdiagnosticering van ADHD en autisme door dsm4 en dsm5
ik ben een oudje aan het lezen: dodelijk web van dick francis. heerlijke boeken vind ik dat. ben aan t wachten op deel 2 van game of thrones. (gereserveerd bij de bieb)
Net Huisje, Boompje, Feestje uit van Jill Mansell, En nu beginnen aan Sexy en Single van Mariette Middelbeek.