Ik lees "bezeten van mij" van nicci french. Leest goed weg,beetje apart verhaal, ben net over de helft en erg nieuwsgierig hoe het afloopt......
Heb ook het boek gelezen en de film gezien.. al vond ik de film best tegenvallen.. in vergelijking met het boek dan.
Ik lees 3 boeken door elkaar * Hunger Games (voor de 10e keer ofzo ) * The Clan of the Cave Bear (idem) * en een of ander boek van Jill Mansell (niet voor de 10e keer, maar ze lijken allemaal zo op elkaar dat het wel op hetzelfde neerkomt )
Ja je komt er wel makkelijk doorheen. Maar eigenlijk ging het nergens over, dus vandaar. Ja tuurlijk. Maar ik bedoel, zijn alle boeken in die trant of is all inclusive gewoon niet zo'n goede? Dat kan ook gebeuren en dan mis ik misschien een hoop leuke boeken van een toch wel leuke schrijver.
Voor de mensen die the hunger games hebben gelezen; wat vonden jullie van de film? Normaal lees ik eerst het boek en zie dan de film. Nu heb ik de film al gezien, is het dan nog de moeite het boek te lezen?
Is dat niet lastig? Ik begin wel eens een boek, om dan vrij snel aan een ander boek te beginnen. Dan lees ik dat tweede boek uit en ga ik ooit dat eerste boek weer lezen. Maar zoveel door elkaar lijkt me knap lastig!
Mannen die vrouwen haten - Stieg Larsson. Heb de filmversie al gezien, maar het boek leest alsnog lekker weg.
Ik heb net de boeken inferno van Dan Brown en 400 brieven van mijn moeder van Joseph Oubelkas gelezen op vakantie. Beide aanraders
400 brieven van mijn moeder, een echte aanrader!! Ben nu drie dagen bezig en heb hem bijna uit. Moet wel zeggen dat ik vakantie heb
Ik ben nu bezig in ; Tegenlicht - Esther verhoef. Nu op blz 105, gelukkig is het een heel dik boek dus kan er even mee vooruit !
Nee hoor, ik doe mijn hele leven al niets anders Ik vond het boek echt (nog) beter dan de film. Ik zou dus zeggen van wel!