Ik vraag mij heel ernstig af wie er nou in vredesnaam op het hoofd van de mol heeft gepoept !!!! DAT DOE JE TOCH NIET!!! :x
Kwek de eend, kwak de kikker (of andersom) Molly de muis, Polly de poes... En af en toe al een verhaal uit de Disney boekenclub collectie van mama. Maar al zou ik haar uit het kruidvatkrantje voorlezen, zolang ik gekke stemmetjes doe, is alles hilarisch...
Pffft, wat niet? Haha. De jongste vindt Dikkie Dik helemaal het einde. Daar hebben we zo'n beetje alle boeken van. De oudste wil elke avond een ander boek. Van Jip en Janneke, tot De Gruffalo. Dolfje Weerwolfje wil hij heel graag lezen, zal ik eens binnenkort halen. En hij wil graag zelf lezen. We hebben van die leuke boekjes met simpele zinnen.
Mama kwijt (lag bij opa en oma in huis, maar moest perse mee naar ons huis) Jip en Janneke Wie de mol op z'n kop heeft gepoept (ook bij opa en oma, dochter zat em van de week zelf hardop te lezen op de wc ) Dikkie Dik Nijntje Bambi Assepoester Wil nog een paar nieuwe boekjes voor haar kopen, ze vindt lezen (voorgelezen worden) geweldig. Morgen maar even kijken wat ze bij de boekhandel hier hebben.
van alles: Het grote Liselotje boek Pietertje Pet De gruffalo Jip & Janneke Pinkeltje Mijn klein wereldje Sprookjes van Grimm Sprookjes van Anderson Nijntje boekjes Avi start / 1 De mol Rambamboelie Jammer de jammer Dr Zeuss Alles van Annie MG Schmidt
Voorheen alle boeken van Eric Carle (o.a rupsje nooitgenoeg, het blauwe paard, en nog wel 25 andere boeken), vinden de peuter en kleuter hier helemaal geweldig. Maar sinds een week of 3 doen we iets totaal anders, namelijk Pluk vd petteflet. Elke dag een stuk, en ze vinden het superleuk. Hierna beginnen we aan Otje ( ook Annie MG Schmidt).
De mol en wie er op zijn hoofd heeft gepoept, populair boek zo te lezen en dan te bedenken dan ik hem van iemand heb gekregen die mij een doos met oud papier boeken heeft gegeven, die komt altijd bij iemand die oud papier inzamelt. saar die naar de wc gaat het stoppen met foppen boek....
op you tube staat er een prachtig filmpje van kleine muis zoekt een huis, mijn zoon is bang geweest voor de das die ik meneer das noemde
even wat leuke boeken mag ik bij jou in bed sanders graafmachine kikker boeken kleine muis zoekt een huis de kleine krokobril waar is de maan stoute poes tims rode tractor sanders graafmachine het regent krokkie boeken fien en milo boeken