maar dit topic is wel een stimulans om weer een boek voor mezelf te zoeken ben nu vooral boeken over sollicitatiegesprekken en managementfuncties aan het lezen
ik heb net trip van Judith visser uit ben gek van haar boeken. Ook boeken van Esther verhoef zijn te gek Ik heb net vandaag de Babyplanner uit erg mooi en ook grappig boek over een vrouw die in de medische molen komt om een kindje te kunnen krijgen
Ik lees nu Haar naam was Sarah. Gisteravond in begonnen en nu bijna uit.. Ontzettend ontroerend en mooi verhaal.. Heb alle boeken Karen Slaughter gelezen en baal er van dat er geen nieuw boek uit is Hierna ga ik beginnen in 2x Tess Gerritsen.. 2 boeken in één.. Hartslag en Diagnose Besmet.. Zijn de enige twee boeken van Tess Gerritsen die ik nog niet gelezen heb..
Ik ben nu bezig in een boek van Jane Austen, Mansfieldpark. Ik lees eigenlijk alles. De boeken van Donna Leon vind ik ook heel leuk om te lezen. Het is nu wachten totdat er weer een nieuwe uitkomt.
Toch even doorzetten. Ik weet niet hoever je bent maar het tweede helft van het boek vond ik echt een stuk beter. En deel 2 en 3 zo uitgelezen. Ik heb zojuist Zomerhuis met zwembad van Herman Koch gelezen maar kwam ik niet zo doorheen. En ben nu met deel 1 van de aardkinderenserie bezig maar denk niet dat dat het mijn genre is.
Heb net het 6e deel van de aardkinderen uit. Vond de eerdere boeken mooier eerlijk gezegd. Nu ligt de meiden van riaad klaar om in te beginnen.
ik lees nu weer ff een jeugd boekje. hoe overleef ik mijn vakantie wou ff terug in de tijd toen ik dat nog zo leuk vond! ma heb er helaas weinig tijd voor!
Ik lees nu Gevangen van Stephen King. Ik was er vorig jaar al in begonnen, maar na een pauze van een aantal maanden ben ik nu weer verder gegaan.
Ik heb net het pantserhart van jo nesbo uit, matig boek, veel weeklaag, weinig thriller. nu begonnen in suikerdood van unni lindell.
ik lees van Saskia Noort Terug naar de kust literaire thriller gaat over een vrouw die abortus heeft gepleegt en daarna dreigbrieven krijgt is een goed boek
Hier bezig met het 2e deel van de millenium trilogie. Heeft een hele tijd op mijn nachtkastje gelegen, omdat ik er zelf niet aan toe kwam om te lezen, maar gistermiddag weer begonnen toen de kids buiten aan het spelen waren. Zit ook weer in de leesmodus....
Pantserhart vond ik ook niet heel veel aan.... Heb in de winter boeken gelezen van Virginia Andrews, van die heerlijke zoetsappige meidenverhalen om even bij weg te zwijmelen Ga nu beginnen aan een boek van Lynn Austin, over de Amerikaanse Burgeroorlog. Zal de volgende keer even een lijstje maken voor de bieb
Ik zit te twijfelen of ik hem zal halen. Ik werd er op een gegeven moment wel een beetje gek van dat Ayla echt in alles zo ongelofelijk goed is... Maar ik heb laatst deel 1 weer gelezen en vond hem toch wel weer erg mooi. Deel twee heb ik wat meer moeite mee, die boeit me toch minder.