Ik heb de laatste van Karin Slaughter ook gelezen, verbroken, maar vond dat toch de minste van de reeks, verder schrijft zij wel goed en als je van bloederige thrillers houdt zijn Cody Mcfayden, Chelsea Cain en Karen Rose ook eens lezen, zijn ook goede thrillers van hun. Chicklits lees ik ook graag, zit nu alleen in de thrillerfase, boeken zoals die van Sophie Kinsella/Madeleine Wickham vind ik ook erg grappig, Jill Mansell gaat wel, Chantal van Gastel vind ik ook leuk schrijven, heeft wel aanleg.
Van Cody McFadyen heb ik ook een boek de stilte van de hel, en ik heb geprobeerd de duivelsbijbel van Richard Dübell te lezen maar pffff.
Heb nét mama tandoori van Ernest van der Kwast uit en nu ligt tikkop van Adriaan van Dis op me te wachten. Een paar van mijn favorieten zijn: ik haal je op, ik neem je mee van Niccolo Ammaniti; de schaduw van de wind van Carlos Ruiz Zafon; het huis van de moskee van Kader Abdolah; nachttrein naar Lissabon van Pascal Mercier. Verder vind ik de detectives van Henning Mankell en Elisabeth George lekker makkelijk weglezen.
ik heb net "het lied van de grotten" van Jean M Auel uit (deel 6 van de aardkinderen) ik ga nu net beginnen in een keukenmeidenroman!
Net 'Een keukenmeidenroman' voor de tweede keer gelezen. Wat een prachtig boek! Nu ligt 'Het negerboek' op me te wachten. Heb er lovende recensies over gelezen. 'T is een slavenverhaal. Ben erg benieuwd.
Ik lees vooral de boeken van Karin Slaughter, Tess Gerritsen, Esther Verhoef (Escober), Loes den Hollander, Suzanne Vermeer, Nicci French, James Patterson, Helen Fritzgerald. Zeker als het een reeks is vind ik ze erg leuk! Bij mij in de bieb kan je ook nieuwe boeken lenen, zijn er 10 en die mag je dan max een week lenen, erg leuk ook! Leen ook graag tijdschriften in de bieb.
@Beate: Mama tandoori is lekker makkelijk te lezen! Grappig en vaak ook aandoenlijk (hoewel ik soms ook dacht: "Ja, ja, nu weten we het wel...") Echt een boek om met dit weer in de tuin te lezen onder het genot van een wit wijntje Soms zijn dingen mooier als mensen klappen, ook van Ernest van der Kwast, vind ik ook een echte aanrader!
Oh leuk topic dit ben echt een boekenwurm, heb ook 2 volle boekenkasten in de kamer staan en boven en in de schuur slingeren in dozen de rest van mijn boeken hihi. Zie dat deel 6 van aardkinderen uit is aaaaaaahhhhhhhhh dat wist ik helemaal nog niet, heb de andere delen en vind ze geweldig, dus hij moet weer compleet Heb laatst Slaap lekker, lieve schat van Dorothy Koomson gelezen en heb zitten janken op het eind pffffffff. Maar echt een aanrader. Verder lees ik alles wat los en vast zit, van chicklits tot thrillers, als ik er maar meteen in het verhaal kom
Heb deze van de week gereserveerd bij de bieb.. Wel een mooi boek dus? Heb van Dorothy Koomsen paar maanden terug 'Mijn mooie dochter' gelezen.. Ook een geweldig boek, echt een aanrader..
Ja echt een aanrader vind ik. Had nog nooit iets van haar gelezen, ga ik bij de bieb die van jou even reserveren
Vind het niet een boek om even snel te lezen.. Zitten heftige stukjes tussen, zeker in het begin.. Doos tissues stonden op tafel hij moet uit een andere vestiging komen en daar was ie nog uitgeleend dus hoop dat het niet te lang duurt haha
Nee dat was slaap lekker, lieve schat ook niet, maar wegleggen kon ik hem ook niet en idd zakdoekjes bij de hand houden. Zie dat ze meerdere boeken heeft geschreven, ga ze allemaal maar even reserveren bij de bieb
Ik ben nu Wit Goud van Ariane Meijer aan het lezen. Heb het vorige deel ook gelezen (volgens mij Koud Zuid) en die was erg goed. Voor de rest vind ik alle boeken van Sophie Kinsella, Jill Mansell, de Harry Potter reeks, Millenium reeks, Niccie French en Loes den Hollander erg mooi
Ja Jill Mansell vind ik ook geweldig. Hmmm die van Dorothy is nog 1 ander boek en 3 boeken in het engels, waarom zijn die niet vertaald?
geen idee, maar heb nu wel een engels boek gereserveerd. lees wel vaker engelse boeken.. zijn vaak mooier dan de vertaling.