Welk boek lees jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanjuul, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Blank tuig - Stephen Hunter

Drie gevangenen ontsnappen uit een zwaar bewaakte gevangenis. Met een mengeling van razernij, valsheid en verrassend fijne manieren hakken en schieten ze zich een weg door Oklahoma en Noord-Texas. Een nachtmerrie van geweld, waanzin en moord. Ze hebben de tijd van hun leven.
    Totdat ze agent Bud Pewtie tegenkomen. Het pakken van de drie ontsnapte gevangenen wordt zijn obsessie. Zijn andere obsessie is de vrouw van zijn veel jongere collega Ted. Hij heeft de tijd van zijn leven.
    Totdat Ted door het blanke tuig in een hinderlaag wordt gelokt en een niets ontziende jacht wordt ingezet.
    Een verhaal van verminking, angst en doortraptheid vol harde verrassingen en actie, dat doorraast tot op de allerlaatste pagina...
    Echt een super mooi/spannend boek!

2. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik lees The Legend of Drizzt geschreven door R.A Salvatore

bol.com | The Legend of Drizzt Set, Books I-III, R. A. Salvatore & R A Salvatore...

Echt zoeen leuk boek, ben dan nog wel bij het eerste deel, maar is echt spannend. Het is op zoeen mannier geschreven dat hij best wel lastig te volgen is, maar het verhaal is erg leuk :D

als je een beetje engels kan, kan je op de link lezen waar 't over gaat ;) 't is een fantasy book, dus je meot er maar van houden haha :D

3. Maia

Maia Niet meer actief

jaa echt doen, ik ben zelf nooit zo van boeken die me aangeraden worden en dit onderwerp had/heb ik niet echt iets mee maar het was gewoon heel mooi en ontroerend...

nog een aanrader:
    Het kleine meisje van meneer Linh (Philippe Claudel)
    ook echt zo'n lief en prachtig boekje.

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Jaaaa, speel je ook d&d? :)

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    maia
    zal zo eens kijken of ze die ook hebben.. zo groot is onze bieb niet dus moet vaak van een andere vestiging komen. 'Haar naam was Sarah' heb ik 17 januari gereserveerd en kon m vorige week pas ophalen;)

Ben nu begonnen in The Da Vince Code.. en het stomme is dat ik de film niks aan vind.. Maar het boek vind ik tot nu toe dus wel helemaal geweldig..

6. Maia

Maia Niet meer actief

@roeltje: herkenbaar, ik werk dan in een bieb ;) en wij hebben nu zo'n 60 reserveringen op Sonny Boy. Haar naam was Sarah is hier inmiddels wel 'afgelopen' maar daar stonden op een gegeven moment ook enorm veel reserveringen op.

Dan Brown weet precies waar en wanneer hij het spannend moet maken en boekverfilmingen vind ik over het algemeen ook slap.

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb een sprinter liggen ( nieuw week boek )
    Harlan Coben tegenwerking, lig in het ziekenhuis en ben er net in begonnen en weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.

Deel Deze Pagina