Ik heb trouwens pas een goede schrijfster ontdekt! Heb gelijk een paar boeken achter elkaar gelezen. Sharon Bolton!
Net de Echtbreker van Rene Appel uitgelezen. Nu nog even kijken wat er nog op de e-reader staat maar wil heel graag weeffout in onze sterren lezen. Als iemand hem per ongeluk heeft?
Heb net The others serie gelezen van Anne Bishop (2 boeken Written in red en Murder of crows). Heel leuk, gaat wel over weerwolven en vampieren maar dan vanuit een heel ander perspectief.
Net vandaag weeffout in onze sterren uitgelezen. Mooi, indrukwekkend boek. Pas Het marktplaatsmeisje gelezen. Leuk boek, leest heerlijk weg.
Eten, bidden en beminnen. Moet eerst het boek van mijzelf hebben gelezen voordat ik de film ga kijken.
(Een weeffout in onze sterren) Ik had hem echt in 1 ruk uit! Heb daarna nog de film gezien. Voor het eerst dat ik een boek heb gelezen waarvan de film eigenlijk exact hetzelfde verhaal vertelt. Vaak zijn er toch een aantal dingen net wat anders dan in het boek. Bij deze niet!
Ik heb net de nieuwste Shopaholic uit. Blijft leuk, hoewel ik deze met momenten op het hysterische af vond. Maar toch, heerlijk om te lezen
Nu jetset van Marion Pauw, leuk spannend boek. Voor degene die van thrillers houden heb ik écht een tip; Sharon Bolton, ze schrijft zo fantastisch! En spannend, de boeken blijven nog dagen door je hoofd gaan. En voor degene die van suzanne Vermeer houden, jet van vuuren en Linda van Rijn schrijven ook dit soort boeken.
Ik lees nu het boek Morgen ben ik weer thuis van Simone van der Vlugt. Van de week het boek, aan niemand vertellen van Simone van der Vlugt uitgelezen. Allebei erg goede boeken en super geschreven!