Ik heb nu het boek 'nieuwetijds moederen' van Nicole Orriens. Het gaat over thuisblijfmoeders en alle voor- en nadelen. Ben er nog niet in begonnen. Is er iemand die het gelezen heeft? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het is...
ik ben bezig in "bono on bono, a conversation with mischka assayas" bono (zanger u2) is een inspiratie! hoe hij zich inzet voor de wereldproblematiek is fantastisch! hij heeft inmiddels een studie ontwikkelings-economie gevolgd aan harvard. en praat voortdurend met wereld leiders als bush en blair hoe armoede kan worden bestreden! hij gebruikt zijn beroemd zijn voor nobele doelen. een voorbeeld voor andere artiesten! liefs elfje
He Jodi, Wat is de ned. titel van het boek, ik dacht dat ik alle boeken van John Grisham gelezen had, maar deze title zeg me niks.!! Verder lees ik veel Danielle Steel en waargebeurden verhalen ik ben nu bezig in Harry Potter.
Ha leesfans, ook ik verslijt heel wat boeken per jaar. Ik ben dan ook een actief lid van de bibliotheek. Ik lees zo'n beetje alles wat los en vast zit. Momenteel ben ik de Shannara serie aan het lezen (fantasy) Fantasy lees ik het laatste jaar veel, daarvoor eigenlijk nooit, maar ik heb het nu ontdekt!! en verder... moet ik voor mijn studie ook nog veel lezen, da's af en toe wat minder, maar.... er blijft altijd tijd voor een ontspannend boek anders wordt ik chagrijnig Karin
Ik heb in de vakantie ook weer een aantal boeken gelezen: - Onderhuids van Nicci French - Epidemie en Experiment van Robin Cook (medische thrillers) - Dood door schuld van Michael Palmer (ook medische thriller). Heerlijk, normaal gesproken heb ik niet zoveel tijd om boeken te lezen maar in de vakantie verslind ik boeken bij de vleet. Groetjes, Wendy
Hmm, ga ik even zoeken..... Gevonden: De erfpachters. Ik lees nu meestal Engels, om het een beetje bij te houden. Groetjes Jodi
hmm ik heb nu "de kat die naar parijs ging" van peter gethers enneh.. shannara is echt een leuke serie he kon het bijna niet wegleggen
hmm mja.. ik lees graag in de trein.. dan moet je wel neerleggen.. anders gaat het mis lees ook vaak al lopende zegmaar.. toch te spanennd dan
hahaha, dat ken, allebei! Het is heerlijk om in de trein te lezen en soms zijn boeken zo spannend dat ik idd lopend lees...
ah dan ben ik gelukkig niet de enige mensen staan me soms echt heel raar aan te kijken en het is heel vaak ook een excuus om me aan te spreken maarja... daar heb ik op zo'n moment dan weer weinig behoefte aan somehow
ik ben ook gek op lezen! ik lees nu het boek: Ik zal leven van Marianne Thamm. ongelooflijk heftig boek,waargebeurd en je moet het echt alleen lezen als je er tegen kan. staan ook hele nare foto's in!!
Ik heb net het nieuwste boek van Sophia Kinsella uit (van de Shopaholic serie) Aanpakken! heet het. Niet zo leuk als de Shopaholic boeken vond ik. Straks maar eens even naar de bieb.