iemand enig idee? heb al 2 weken soort eczeem op mijn arm (nog nooit gehad weet ook niet zeker of t eczeem is) maar bultjes die af en toe jeuken. nu kreeg ik er vorige week ook bultjes op mijn tong bij, best wel aardig wat, die ook begonnen te jeuken (heb weleens een zweetje op mijn tong gehad maar dat is t niet). Die zitten er nu ook al een week; en vandaag krijg ik dus ook soort van zweertjes op mijn gehemelte bij....? Heerst er weer wat ofzo? of zijn t toch gewoon aften icm met soort eczeem...wel toevallig?
als ik het zo lees lijken mij de bultjes in je mond op aften. de bultjes op je huid kan heel veel zijn. ik heb zelf vaak van die vochtblaasjes op mn handen en die jeuken ook en als ze indrogen is het weer weg. ook heb ik op mn armen vaak bultjes en een hele droge huid eromheen die dan vuurrood wordt en ook gaat jeuken. als je het niet vertrouwd zou ik even langs de ha gaan om het te laten zien, dan weet je iig wat het is en wat je er aan kan doen. sterkte ermee. liefs doris
Mond en klauwzeer? Infectieziekten Bulletin 12.1 2001 mkz Zal, als ik jou was, even naar de dokter morgen. Die weet meer dan wij. Beterschap!
Is het één arm? En is het een branderig gevoel ook? Volgt het een bepaald afgebakend gebied op de huid? Het kan Herpes (zoster) zijn. Beter even naar de dokter, want dat is ook besmettelijk.