Ik hou enorm van lezen, dus wel leuk om hier wat ideeën op te doen. Ik ben ook helemaal fan van 'Haar naam was Sarah', wat een geweldig en mooi boek. Inderdaad een boek om niet meer weg te leggen. Nu ben ik bezig in deel 1 van de Millennium-trilogie. Als ik iets wil lezen dat gewoon lekker weg leest ben ik ook altijd wel te porren voor een boek van Simone van der Vlugt. Dat is ooit begonnen met haar jeugdboeken voor school, maar inmiddels heb ik ook al haar boeken voor volwassenen gelezen. En wat ik ook een leuk boekje vind (maar wat niet echt een leesboek is), is 'I always get my sin' over uitspraken van Nederlanders in het Engels. Leuk topic! DutchDiva
haar naam was sarah die heb ik ook gelezen in anderhalve dag had ik hem uit, kon het boek maar niet weg leggen omdat ik zo nieuwsgierig was. Er komt een vrouw bij de dokter was ook heel goed, de film vondt ik niks aan.... Ben nu bezig met Gebroken licht van Kim Edwards,
de hele serie van Karin Slaughter Nu aan de laatste bezig van de 8. Erge leuke en spannende serie die je ook niet meer wilt laat liggen
Ben bezig met de millenium trilogie. Ik heb deel 2 "De vrouw die met vuur speelde." vandaag uitgelezen. Deel 3 heb ik niet,heb ik net maar even besteld, dus ga nu beginnen in "Het achterhuis" van Anne Frank
Ben nu de cocktailclub van Madeleine wickham aan het lezen. Is de zelfde schrijfster als spohie Kinsilla. Heb nu de shopaholic reeks gelezen en alle boeken die ze onder de naam Wickham heeft geschreven en ik vind de boeken steeds meer op elkaar gaan lijken. Ben weer toe aan iets anders
ik ben nu "de schedel" van iris johanson aan het lezen. gaat over een forensisch beeldhouwster die door een wapenhandelaar gevraagt wordt de schedel van zn vermoorde vrouw de reconstrueren. erg spannend aangezien ze naar zijn gebied in de jungel moet gaan en niet zomaar weg kan. heb pas ook weer een paar boeken van de csi serie gelezen, die blijven ook goed en lezen makkelijk weg. liefs doris
De leerling van Tess Gerritsen. Tess Gerritsen schrijft erg goede boeken, beetje luguber af en toe maar daar houd ik wel van .
ben nu versplinterd van karin slaughter aan het lezen en daarna genisis van haar. ik ga nu gauw in bad de laatste bladzijdes lezen!
Ik ben ook fan van Tess Gerritsen super boeken. Alleen je moet ze wel in de goede volgorde lezen. Ik heb ze door elkaar gelezen en wil ze graag nog een keer op volgorde lezen. Ik heb er ongeveer 10 van haar gelezen maar als je er mee begint kun je niet stoppen die vrouw werkt verslavend. Verder vond ik "haar naam was sara" ook geweldig aangrijpend. En "de vliegeraar"en "duizend stralende zonnen"ook. Ik hou wel thrillers maar af en toe een romantisch verhaal gaat er ook wel in. Ik weet niet meer wie het was maar ook ik kan niet wachten tot het volgende boek van Tess Gerritsen. De groetjes Oh bijna vergeten vind Saskia Noort ook super