allemaal boeken uit mijn boekenkast, volgens mij zouden wij heel lang samen over boeken kunnen praten!
Virginia Andrews, bloemen op zolder en Celeste serie. Jenna blum, het familieportret Stephenie Meyer,, the Twilight saga. Shop à holic serie van sophie kinsella.. Laatste afspraak van nicci french. Ik ben nu bezig in de bakkersdochter.
The witching hour - Anne Rice Nooit meer slapen - WF Hermans The Time Travellers Wife - Audrey Niffenegger 1000 schitterende zonnen - khaled Hosseini Ogen van de draak - Stephen King Harry Potter - JK Rowling The lovely bones - auteur ben ik even kwijt
Ik heb net Tegenlicht van Esther Verhoef uit. Is een soort roman, een boek wat je vasthoudt en niet meer weg kunt leggen. Karin Slaughter, erg fijn! Chicklits zijn ook grappig, maar niet meer echt verrassend op het einde. De Eetclub en Nieuwe Buren van Saskia Noort zijn ook fijne boeken voor een vakantie. Ben ook een boekenwurmpje en vind het heerlijk om te lezen, jammergenoeg niet meer echt tijd voor (liggen nog 3 boeken half gelezen in huis verspreid...). Ik heb nog wel een berg boeken op m`n ipad staan, maar vind dat niet lekker lezen, een echt boek vasthouden vind ik veel prettiger. Meer die dat ook hebben?