Wanneer ben jij je voor het laatst kapot geschrokken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Ik kwam vanmorgen uit mijn werk en verwachtte thuis te komen in een 'leeg' huis. Mijn man hoorde aan het werk te zijn op dat tijdstip. Dus ik doe de sleutel in het slot, doe de deur open en de hond loopt me blij en kwispelend tegemoet. Ik haal haar aan en wil verder doorlopen. En wat zie ik daar? Mijn man die daar ineens staat in de keuken, op zijn blote voeten de keuken binnen geslopen. :$ Ik gilde niet, maar ik schrok wel heel erg, want ik verwachtte hem niet thuis. ;) Hij had zich ziekgemeld. Voortaan moet hij me in dat geval dus even smsen.

En jullie? Je ook weleens kapot geschrokken?

2. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Vorige week ben ik me rotgeschrokken van een vieze grote zwarte spin!! K ging de kelder van de flat in om mijn brommer te pakken en toen stond ik oog in oog met dat monster iiieeeeeuuww

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou toevallig dit topic, nl me net nog een ongeluk geschrokken!

Ik loop door de kamer, kijkt mn dochter me aan en zegt: mam kom eens mee naar buiten.
    Ik zeg: hoezo? Ze zegt ja er zit een beest op je rug.
    Ze wilde het eigenlijk niet zo brengen omdat ik als de dood ben voor rare insecten, spinnen enz.

Nou ik schrok me lam, zat al tegen het plafond, probeer in totale paniek mn shirt uit te trekken maar ja als je zo debiel doet als ik dan lukt dat niet hè.
    Mn man rukt me kordaat mee naar buiten, en slaat dat monster van mn rug af! Zo'n oorwurmgeval! Echt een grote!

Echt, ik ben me kapot geschrokken, triest eigenlijk hè als ik het zo lees, moeder van 4 in shock van een insect haha.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Vorige week. We waren een dagje uit geweest naar een voor ons onbekende stad. Op de terugweg stonden we voor de verkeerslichten, we kregen groen licht en terwijl man optrekt zie ik van rechts allemaal auto's op ons af komen. Niet gezien dat rechtdoor van de overkant en wij voor linksaf dus tegelijk groen licht kregen en er een andere voorrangssituatie ontstond.
    God, ik zie die grote Mercedes nog zo op me af komen...

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Van de week, toen er vlak na elkaar 4 tandartsrekeningen achter elkaar binnenkwamen ;) Omdat ze het in fases versturen moeten wij het zelf nog declareren bij de verzekering, dus het bedrag bij elkaar is een beetje schrikken :)

6. Nu net :x Vriend ging even een vuilniszak wegbrengen. Gaat ineens de bel van de buren (dat kan je hier heel goed horen), daarna van de buren daarnaast, daarna hier. Dus ik neem de telefoon op (we wonen in een flat), hoor ik een man schreeuwen, dat iemand de deur van de eerste etage open moet doen.. Hoorde al een paar mensen via de intercom reageren dat ze echt niet voor een vreemde open gingen doen. Die vent helemaal flippen en agressief doen.

De container kan ik vanaf de gallerij zien, dus ik daar kijken, vriend nergens te bekennen. Die moet terug lopen via de ingang waar die vent aan stond te bellen, en hij kwam maar niet en kwam maar niet. Inmiddels hoorde ik die vent ook niet meer, dus ik hartstikke bang!

Naar binnen gerend, telefoon gepakt om vriend te bellen. Ik denk, straks heeft die gozer hem neergestoken oid, ligt ie daar in dat portiek..

Neemt hij op, geen idéé wat er aan de hand is.. Is ie nog even iets uit de auto wezen halen en naar de opslag gaan brengen :x

Ik hád het niet meer. Geen idee waarom ik zo overdreven reageerde, maar ik was zo bang dat hij die vent tegen was gekomen :(

7. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een leuke verhalen. Naja die tandartsrekeningen zijn natuurlijk niet leuk. En die mercedes die op je af komt....

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Afgelopen zaterdagochtend in de auto. Reed op de snelweg op de middelste baan. Rechts van me wilde een vrouw een vrachtwagen inhalen, maar had haar aandacht meer bij het telefoongesprek:x Ze slingert zo de auto naar links. Maar links van me kon ik ook geen kant op, daar werd ik ingehaald door een hele rij auto's. Heb flink zitten toeteren. Schrok me helemaal lam. Zag haar zo op me inrijden.
    Is goed gegaan gelukkig. Ze gaf een ruk aan het stuur naar rechts en vloog de vluchtstrook op. Trut.

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Net nog...toen ik te horen kreeg dat de vader van een van mn broertjes beste vrienden plotseling is overleden...bah veel en veel te jong, het vriendje van mn broertje 23 jaar in de bloei van zn leven...wordt dan altijd weer eventje met beide benen op de grond gezet, leven is maar betrekkelijk daarom geniet van ieder moment!!!

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik hd bijna een kind onder de auto een paar jaar geleden, die stoof zo de weg op achter een auto vandaan... Nou dan schrik je hoor! ik niet alleen ook de moeder, uit een reflex deed zij de handen voor de mond en hield haar adem in! ik schrok me echt rot, en kon gelukkig op tijd heel snel remmen (denk dat de remsporen nog wel zichtbaar zijn daar haha) gelukkig met een sisser afgelopen... kindje kan zich nisk herinneren denk ik was 2 jaar ;)

11. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Het is al wel een paar jaar geleden maar nu moet ik er nog steeds omlachen.

Mijn ex en ik waren in de vd en ik moest naar het toilet, hij was even wat aan het bekijken op een van die verdiepingen dus ik zei ben zo terug.
    Ik sta op de roltrap terug naar die verdieping en er knijpt iemand in mijn bil, ik schrok zo erg dat ik me omdraaide en die persoon een klap in zijn gezicht wilde geven. Kon me net optijd inhouden want het was mijn ex. Die was me achternagekomen op de roltrap zonder dat ik er erg in had. En hij maar lachen... Ik achteraf ook hoor, maar op dat moment schrok ik zo erg.

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Vanmorgen nog, ik kwam uit bed en keek in de spiegel en schrok me een ongeluk, ik denk jeetje wie is die schoonheid maar dat was ik zelf dus :D

13. Leliana

Leliana Niet meer actief

Een paar weken geleden.
    Ik trof mijn jongste aan in bed met een deken strak om zijn nekje en
    hij had er ook nog in gespuugd.. hij was blauw aangelopen en bungelde in mijn armen alsof het een pop was.
    Om een lang verhaal kort te houden, dáár ben ik mij helemaal van doodgeschrokken :( Dat wil ik nooit meer meemaken..

Het gaat hartstikke goed met hem hoor.. hij heeft er gelukkig niks aan over gehouden ;)

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Lol hahahahaha:D:D!

15. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Allemachtig! Vreselijk zeg.

16. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Vanmiddag nog. Mijn dochter zat bovenop haar glijbaan en kukelde zo achterover met eerst haar hoofd op het gras. Ik dacht echt even dat ze haar nek gebroken had :(

Godzijdank was ze waarschijnlijk alleen erg geschrokken, na een paar minuten huilen wilde ze er alweer vanaf! ;)

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Vannacht toen mijn zoontje uit zijn bedje (slaapt nu 1 week in zijn peuterbedje) viel.. Pff schrok me kapot.

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

eergisteren, men vriend moest heel erg hard niezen, ksprong bijna tot aant plafond

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Toen ik zwanger was en aan het douchen was s'avonds en mijn man het huis was binnengeslopen en met capuchon over zijn hoofd de badkamer in sloop. Zo ik heb geschreeuwd, niet normaal.

Was hartstikke kwaad en hij gaf ook later toe dat het een niet echt doordachte actie was..

20. Within

Within Niet meer actief

Net, de katten gooiden een hangende tuinkabouter van het balkon af..

Deel Deze Pagina