kleding winkel gezocht

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door MSL12, 21 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Nu binnenkort de regels weer wat soepeler worden en je zonder afspraak kan winkelen heb ik mijn dochter beloofd om met haar op pad te gaan ze heeft nodig wat nieuwe kleren nodig en ondanks dat we wel wat online kopen wil ze graag ook weer een keer echt winkelen.

Nu ben ik op zoek naar een kleding winkel waar ze veel verschillende merkjes verkopen ik weet dat je eerst the kids republic had in bilthoven maar die is alleen nog maar online. misschien zijn er nog meer van dit soort winkels te vinden? een winkel met kleding van bnosy of quapi, z8, like flo, vingino allemaal in een winkel etc. liefst omgeving van nijmegen of den bosch maar hoor graag sowieso of dit ergens te vinden is.

of wie weet er een leuke stad waar veel kinderkleding winkels te vinden zijn?

andere winkels die ik bedacht had zijn primark, H&M, new yorker, name it. maar misschien heeft iemand nog meer leuke tips voor winkels? ohja jola mode vind ik vaak ook heel leuk helaas zag ik al dat die niet echt in een stad zit waar ik dat kan combineren met de andere genoemde winkels maar misschien zijn er nog andere winkels die ook dzine en persival verkopen?

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij van Tilburg (in Nistelrode, dus niet helemaal in je zoekgebied) hebben ze heel veel leuke merken. Echt een grote winkel, met veel keuze.
    Verder winkelen wij graag bij Jan&Jantje, in Zaltbommel, maar dat is wel een stuk kleiner en beperkter qua merken dan van Tilburg.

Kolibrie2 en MSL12 vinden dit leuk.
  3. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Dankjewel voor de tip!

4. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.181
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ook een stuk verder, maar Batavia stad in Lelystad misschien nog iets?

5. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Wel eens geweest lang geleden maar toen meer voor mij zelf maar daar ook veel kinderkleding dus?

6. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Heb even gekeken ga het misschien wel combineren zit op half uurtje rijden!

7. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Als het zoekgebied Nijmegen of Den Bosch is, is volgens mij Nistelrode juist wel goed te doen. Ligt er mooi tussenin.
    Maar goed, ik wou ook Van Tilburg kids noemen inderdaad.

8. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Van Uffelen, weet niet of het bij jou in de buurt is.

MSL12 vindt dit leuk.
  9. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, je hebt gelijk. Voor mijn gevoel lag Nistelrode verder naar het zuiden :oops:.

olleke vindt dit leuk.
  10. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    leuk ken ik ook niet ga eens kijken!

11. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Van Tilburg kids inderdaad en Houtbrox in Uden. Hebben ook een kinderafdeling met die merken. En ligt op 10 min. van Nistelrode. :)

12. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Ik zie nu dat bij van tilburg de leuke merkjes die ik leuk vind daar maar tot 128 lopen zoals bnosy z8 quapi etc. Ze gaat nu net naar 134 toe. Dus dat is wel balem dat die winkel dan voor de grotere maten opeens andere merkjes heeft. Terwijl het online bjj andere winkels wel in die maat nog wel bestaat.

Ik zal eens kijken of houtbrox het dan wel heeft.

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Beetje uit de route waarschijnlijk, maar: Ko&Flo in Oosterhout?

Of misschien Dot en Julot in Breda?

14. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ja dat hebben ze wel, maar de website is echt niet fijn, vind ik (berden-fashion.nl)

15. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Als de fysieke winkel nog bestaat, zou je kunnen kijken bij 't Elfje in Tilburg (van de website kinderkledingtekoop).
    Als het dorps mag zijn, kun je kijken bij Dijk 36 in Raamsdonksveer (mooie merken; goed advies). Daar zit verderop ook nog Jola en Shoeby.
    In Oosterhout NB heb je Ko & Flo, Toff kinderkleding (buiten centrum), Jola, We fashion en H&M.
    In Etten-Leur heb je 't Pashuiske (superfijne winkel!). Daar zit ook Jola en H&M. Buiten het centrum zit Floor Kidz Store.
    In Breda kom ik nooit, maar ook daar zit Floor Kidz Store en de winkel The Kids Corner.

Niet allemaal megagrote winkels, maar wel een goede keus en zeer goed advies. Veel plezier met shoppen!

16. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    KrisKras kindermode en Gabbertje in Nijmegen, Sterren kinderkleding in Bemmel

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oké, niet de plaats die je verwacht, maar bijv. Geldermalsen heeft 2 kinderkledingwinkels met veel van die merken die je noemt. Daarnaast zit er ook een Jola voor Persival enzo. Plus een Takko en Shoeby, soms haal ik daar ook nog wel eens wat.
    Alles ligt op hoogstens 2 minuten ofzo lopen van elkaar.

Wat ik ook een handige winkelplaats vind (handig is het juiste woord,, veel uitstraling heeft de plaats niet), is Nieuwegein, City Plaza. Alles bij elkaar, parkeren onder het winkelcentrum. Heeft ook o.a. een Jola, H&M, WE, C&A, New Yorker, Name-it, Mango etc. met kinderafdelingen. Volgens mij ook wel een kinderkledingwinkel.

Deel Deze Pagina