hoihoi vorige week woensdag was ik metm mijn zoontje van 20 maanden op het cb hij had toen een beetje rode vlekken bij zijn billen en tussen zijn lies.. het cb dacht aan een schimmeltje en ik moest miconazol gaan halen heb ik gedaan ben nu trouw 2x per dag aan het smeren en het was al bijna weg! maar nu sinds 2 dagen krijgt hij inneens ipv die vlekken allemaal pukkels/bultjes.. is dit dan iets anders? herkent iemand deze uitslag?
ow dat is wel veel hier heeft dylan dat gehad in zijn nekje, ik vermoed vanwege het spugen, zeveren, zweten of niet tegoei afgedroogd na het badje gebruik je vochtige doekjes bij het omwisselen van de pamper? goed droogmaken en misschien wat talkpoeder opdoen of zinkzalf?
Is het geen allergische reactie op die zalf? En anders bepanthen? En anders toch maar weer ff naar de ha!
Ziet er wel uit als luieruitslag maar vind het wel ver buiten het gedeelte waar luieruitslag hoort te zitten. Je kunt ook maizena gebruiken werkt hier heel goed maar ook die van mij heeft een schimmeltje en dan helpt het dus niet ben nu ook 2 keer per dag aan het smeren. Zou het ook kunnen zijn dat hij eczeem heeft heeft hij op andere plekken van zijn lichaam eczeem?
ja ik gebruik wel vochtige luierdoekjes zal er even op letten het iets beter droog te houden heb er vanochtend een beetje talkpoeder op gedaan..
ik weet niet maar hij heeft de zalf al wel vaker gehad en dan trok het gewoon weg kreeg hij niet deze "uitslag"..
i nee hij heeft nog nooit eczeem gehad.. weet ook niet of dit nu nog iets met het schimmeltje te maken heeft en of ik nu door moet gaan met de zalf...
Zou ook naar de ha gaan! Wie weet is het krentenbaard of iets anders waar je zalf op recept voor moet hebben. Hoe is het nu?
Hmm als miconazol niet binnen een paar dagen helpt zou ik idd naar de dokter gaan. Hier helpt een cadula balsem of lanoline het beste, geen natte doekjes maar een washand en geen wegwerp luiers ( Wasbaar )
hij heeft er veel jeuk aan steeds als ik de luier af doe gaat hij er aan zitten en aan zijn balletje trekken zo zielig..ik heb vanmiddag even met de assistent van de ha gebeld de ha zelf was er niet ze heeft advies gegeven om zinkzalf en sudocreme door elkaar te mengen en dat erop te smeren ik moest stoppen met de miconazol en als het morgen niet beter was moest ik terugbellen om naar de ha te gaan.. denk dat ik morgen ook even een beetje maizena ga halen.. bedantk voor alle tips en reacties!
heb even maizena gehaald en het erop gedaan voordat hij naar bed ging.. het lijkt vandaag wel iets minder te zijn.. of minder.. anders.. heb lijkt alsof de "pukkeltjes"aan het uitdrogen zijn en er nu een soort van korstjes op zitten.. herkent iemand dit met luieruitslag?