Wat is een goede duikbril voor een 6 jarige? Dochter word aan haar ogen geopereerd en gaan (met toestemming) na 2.5 week een weekendje weg waar een jacuzzi is, maar wel met advies om een duikbril op te doen. Die goedkope speelgoed brilletjes sluiten voor geen meter af, welke is wel goed?
Geen duikbril, maar zo'n duikmasker van de decathlon. De kinderversie is geloof ik maat (x)xs. Deze sluiten echt perfect aan bij kleine kinderen! Beterschap voor je dochter en veel plezier!
Graag gedaan! Fijn dat hij weer op voorraad is, bedacht mij pas net dat we die van mijn dochter via de decathlon in Spanje moesten bestellen.
Vind ik persoonlijk wel echt een enorm ding om op te doen in een jacuzzi hoor... als je nou echt gaat zwemmen a la, maar in een bubbelbad? Ik zou een goede kleine zwembril kopen van Speedo of Aquasphere... gewoon bij Bol te krijgen.
deze bijvoorbeeld: https://www.plutosport.nl/aqua-sphere-seal-zwembril-junior-asms4453131lc?channel_code=544&gclid=Cj0KCQiA8vSOBhCkARIsAGdp6RRu6VSpH06XPjPmUoLLwf1lsTfeo2jKQSve4MQ7ZlbcJFBoH5KqlosaAnG1EALw_wcB
Heb hem inmiddels al binnen, idd wel een groot ding Maar goed, hij lijkt idd wel goed af te sluiten dus qua veiligheid toch gehouden