Hallo meiden, Wat een weekend had ik zeg pff, mijn dochtertje begon zaterdagavond. In ene viel ze al om 6uur in slaap en heb ik haar in haar eigen bedje gelegt. Ze sliep gewoon door, ik moest me dochtertje wakker maken om 8uur voor de fles, daarna sliep ze ook door. Ze voelde op die momenten al heel warm aan, maar ik dacht toen meer aan de tandjes. De nacht redelijk goed geslapen. Zondagmorgen heel haar neusje kapot, groente snot. Wat ze al dik drie weken heeft. Huilen, huilen en nog eens huilen.! Ik snel de fles klaar gemaakt en die ging helemaal leeg. Ze sliep meteen na de fles tot 11:30 en we waren die ochtend om 08:30 wakker. Ze voelde nog heel warm aan. Dus toen ze wakker was ging ik gelijk temperaturen. Ze had 38'5 ik heb toen een zetpil gegeven omdat ze wat huilerig was. Begin van de avond weer om 6uur slapen. Half 8 werd ze wakker en jeetje zeg ze leek wel een kachel zo warm. Ik weer meten bijna 41 graden koorts Ik heb toen tegen mijn vriend gezegt dat hij de huisartsenpost moest gaan bellen. Zo gedaan en we konden om half 9 terecht. Nu blijkt het weer dat ze oorontsteking heeft. En we zijn een maand gelden bij de KNO geweest omdat ons dochtertje al eerder en lange tijd last van haar oortjes had. Maar de KNO zei dat er echter niks aan haar oortjes te zien was, en dat ze met haar keizen bezig was. Nu hoorde we dus gisteren van de huisartsenpost dat het echt niet goed is met haar oortjes. Nu heeft ze weer antibiotica gekregen een zwaardere dan de vorige. De vorige antibiotica hielp echt niet.! Ik voel me echt zo slecht, want we hadden hier slapen nachten, en ik legde mij meissie soms huilend terug in bed omdat ik dacht dat het echt iets met haar tandjes te maken had. Hoelang kan zo'n oorontsteking nu weer gaan duren, want ze mag echt niet naar buiten, dus ik ook niet. Ze is nu weer vrolijk en ze heeft ook geen koorts meer, komt dit door de antbiotica, kan ze weer koorts krijgen.? En moet ik me dochtertje gewoon laten slapen als het tijd voor de fles is en dan gewoon wat later geven de fles. Groetjes van een onbezorgde mama
Hoi meid wat vervelend voor je dochtertje! Hoezo mag je niet naar buiten ? Onze arts zei toen Giovanna oorontsteking had dat ze wel gewoon naar buiten mocht volgens hem is koorts ook geen reden om binnen te blijven, tenzij ze echt heel erg ziek er van zijn. Wij moesten wel zorgen dat als we haar in bad deden dat haar oortje 2 weken lang niet onder water kwamen, zodat alles goed kan helen weer. Groetjes Channie
Heey Channie, Wij mogen niet naar buiten toe, omdat ons dochtertje al voor de tweede keer oorontsteking heeft. En de oorontsteking die ze nu heeft is veel erger dan de vorige. Met de vorige oorontsteking mochten we wel naar buiten. En hij vindt dat ze te hoge koorts heeft bijna 41 graden. Nu ze antibiotica heeft gekregen is ze ietsjes beter. Maar ik zie echt nog aan me dochtertje dat ze veel pijn heeft, er zitten korte speel momenten in dat ze echt wilt spelen. Hij raadde ons aan om liever een weekje binnen te blijven, want de wind bij haar oortjes kan het erger maken al heeft ze een muts op.
Ja dan begrijp ik het ! is ook wel veel koorts natuurlijk! Maar omdat je zei dat je meisje geen koorts meer had en weer vrolijk was, dacht ik dat snap je. Maar vooral doen wat je arts zegt en gewoon binnen blijven dus. Zit niks anders op!
Mijn dochter heeft al 4 weken last van haar oortjes. 3 weken terug had ze oorontsteking zonder koort dus geen medicijnen gekregen. Maar volgende week dinsdag gaan we voor de 4de keer naar de ha en als haar oortjes weer rood zijn dan wil ik echt doorverwezen worden naar een kinderarts want ik kan me niet voorstellen dat het gezond is om continu druk aan je oortjes te voelen. Nu krijgen we steeds te horen, geen koorts is dus geen medicijnen dus moet ze zelf genezen maar ze heeft wel rode oortjes sinds 4 weken. Vervelend meid, ik vind het ook zo sneu om haar zo aan oortjes te zien voelen maar ze slaapt voor de rest wel goed. Ze is wel sneller uitgespeeld en huilt sneller. Ik hoop dat er niks aan de hand is.