ik ben op zoek naar een verjaardags cadeau voor mijn zoon we willen een traptrekker kopen.. hij is bezeten van trekkers. nu zit er dus behoorlijk verschil in heb ik al ontdekt.. zo zijn er trekkers voor vanaf 2,5 jaar tot 5 jaar maar ook vanaf 3 tot 10 jaar welke kan ik het beste nemen? is die van 2,5 jaar niet snel te klein? (hij is erg groot) iemand ervaring? of is een 3 wieler leuker? (deze kan ik natuurlijk ook aan opa of oma vragen) mijn vriend/man vind zo;n loop fiets erg leuk maar ik denk dat onze zoon de trekker veel gaver vind..
zou hem een s bij een winkel op de grote traktor zetten en dan kijken of hij nu al bij d etrappers kan...lukt dat dan zou ik die kopen....
Bij mijn zoontje heeft het heel lang geduurt voordat hij überhaubt wìlde en kon trappen. Wij hebben daarom gekozen voor een loopfiets (een simpele houten variant, gekocht bij Prenatal) en dat was een een schot in de roos. Milan heeft heel wat glimlachen op gezichten getoverd als we onderweg waren. We namen het ding zelfs mee het bos in, om de hoogste heuvel uit te zoeken en daar dan vanaf te racen met je voeten van de grond. Geweldig ding! Hij is er nu spijtig genoeg uit gegroeid, maar onze bykie gaat never nooit weg, daar hangen zoveel leuke herinneren aan
wij hebben vorrig jaar van van rolly toy s een john deere gekocht deze is goed te verstellen de trappers en het zitje zo hebben ze er lang plezier van vorrig jaar lukte het hem nog niet van de zomer kart hij er overal mee naar toe volgens mij
Als hij trekker gek is zou ik zeker een trekker kopen, mijn neefje is onafscheidelijk van zijn John Deer trekker. Hij is nu ruim 4 en er nog lang niet te groot voor.
gewoon trekker doen dan hoor als ie zo leuk vind. en john deere is dan idd beste keus die zijn wel wat duurder maar wel heel goed. ik heb hier voor onze meid ook al twee staan (wel tweede hands hoor) ze vind ze helemaal super alleen kan zedus og niet fietsen. duurd aardig lang bij haar. (ze word al bijna drie)
grappig jullie reacties.. bedankt! maar we zijn eruit we hebben niet een heel groot huis. en geen grote schuur. dus een traptrekker word het niet,(jaja ben overtuigd door mijn vriend haha) hij zal hem fantastisch vinden hoor ik weet het zeker. maar dan staat dat ding in de kamer. en late rmisschien op zolder. zonder dat ie er iets mee kan.. als we een trekker kopen is dat gelijk een grote en niet een voor vanaf 2 jaar. het fietsen heeft ie niet onder de knie. we willen hem nu een loopfiets geven.. en eens een goedkope 3 wieler aanaschaffen zodat ie kan leren trappen als ie volgend jaar of het jaar daarop krachtig genoeg is om op een trekker te rijden.. krijgt ie dan een van ons! (maar oooh wat had ik graag zijn koppie willen zien als ie de trekker kreeg voor zijn verjaardag haha)