Sinds 1,5 maand lijkt mijn meisje te dromen 's avonds/'s nachts. De laatste 2 weken lijken de dromen (nachtmerries) heftiger te worden. Uit het niets gilt ze het dan uit. Ik zie op de camera vd babyfoon dat ze slaapt (ogen dicht), maar ik kan haar dan niet zo verdrietig laten liggen en ga haar dan troosten. Gisteren had ze dit ook tijdens haar middagslaapje. Zijn er mama's die dit herkennen en wachten jullie dan gewoon tot de kleine zelf weer rustig wordt of gaan jullie ook troosten?
Ik wou hier net een vraag over stellen op het forum! Herkenbaar dus voor mij Ons meisje huilt sinds kort ook ineens eventjes heel hard en zielig (geen pijnhuiltje) in haar slaap. Tenminste ik denk dat ze slaapt, wij hebben geen camera dus ik kan het niet zien. Het is maar kort, dus ik laat haar gewoon maar het klinkt zo zielig! Ik lees graag mee... Trouwens, ze wordt sinds een weekje ook steeds vaker huilend wakker. Dat had ze als kleine baby ook wel maar eigenlijk al meer dan een half jaar niet meer. Dan ging ze kletsen ipv huilen. Nu dus weer huilen...herken je dat toevallig?
Beebje, dat huilend wakker worden herken ik ook. Dat heeft hier een weekje geduurd en nu af en toe nog, maar meestal gaat ze lekker spelen en kletsen als ze wakker wordt. Zara, sprongetje heeft ze idd gehad, maar is nu voorbij.
Hier ook Sinds een week of 3 iedere nacht om het uur wakker, krijsen, schreeuwen. Is hij afgelopen week wel ziek geweest (zesde ziekte + oorontsteking) maar dat is nu echt wel over. Het enige wat helpt is hem bij ons in bed leggen en na er 5 x uit te zijn geweest doen we dat ook maar... Volgens mij komen er ook kiezen aan dus dat kan ook iets verklaren maar de dentinox zou dan ineens niet meer afdoende zijn? Kan hem trouwens ook geen seconde alleen laten overdag, dan is het huilen en mama roepen.
Dat klinkt helema heftig Angeliekie! Hier meestal 1-3x huilen in ee vooravond en dan 's nachts 1-2x. Gisteren om 22.30 uur en daarna niet meer gelukkig. Dacht eerst ook aan kiezen, maar aangezien ze echt haar ogen dicht heeft, denk ik toch eerder dat ze droomt. Hopelijk slapen onze kleintjes binnenkort weer rustiger (en wij dus ook)!
Klinkt erg herkenbaar. Mijn zoontje krijst bijna iedere dag rond 23 uur ineens heel hard (heeft de ogen dicht). Als ik hem dan uit bed haal klamt ie zich helemaal vast aan mij maar slaapt ondertussen gewoon verder. Ik hou hem dan een paar minuutjes vast en dan gaat ie weer pitten. Gelukkig komt ie nog een beetje vroeg in de avond dan liggen we nog niet in bed . Afgelopen dagen is hij overigens niet te troosten snachts maar sinds vandaag zie ik wat vlekjes dus volgens mij heeft hij de waterpokken.