Als de baby is geboren wilde ik graag in de huiskamer een lijn ofzo iets ophangen waar wij alle babykleertjes die wij hebben gekregen aan hangertjes kunnen ophangen. Heeft iemand een leuk idee voor een lijntje of een koordje? Alvast bedankt voor de reacties!
Oh, ik dacht dat ik de enige was, haha! Ik heb em laatst zien hangen van rotan of jute-achtig spul, zag er heel leuk uit, maar weet niet waar ik dit kan krijgen.
toen ik vd 2e bevallen was hadden manlief en schoonmoeder ook enkele kleertjes opgehangen, ik geloof dat ze gewoon cadeaulint gebruikt hadden
hier ook gedaan! was bang dat een koordje zou doorhangen of los zou gaan door het gewicht, en achteraf gezien na de hoeveelheid kleiding was dat ook gebeurt denk ik
Wij hebben beneden kadolintjes opgehangen voor de kaartjes (veeeeeeeel!) En boven een gewoon simpel stuk touw voor de kleertjes opgehangen. We waren het meeste boven de eerste weken..
Hier ook, als het in een passend maatje was! Maar we kregen ook veel in 62, wat in 68 en zelfs nog wat groter. Erg leuk, handig is fijn!
Hier hadden we toevallig 3 schilderijtjes aan de grote muur hangen, die hebben we er even afgehaald en de schroefjes daarvan gebruikt om er een lintje aan te spannen! ik had gewoon een dun lichtblauw lintje strak en recht gespannen tussen de schroefjes en toen de kleertjes aan hangertjes eraan.. de lintjes bogen door t gewicht wel iets door maar dat was juist wel leuk! De maatjes die ik kon gebruiken waste ik ook, de hele grote dingen (kreeg ook maatje 80 en 86 en dat past mn zoontje nu nog niet) die hingen net als de andere versiersels in huis! maar doordat t aan de muur hing zat t me ook niet in de weg Vond mn muur juist heel kil en kaal toen t wegging
Wij hadden een aantal kleertjes aan kleerhangers aan de boxrand, wat hij nog niet paste. De rest idd gewassen en gebruikt. We hadden de kaartjes aan een vlaggenlijn in de woonkamer, dus tussen de vlaggetjes door(stond erg vrolijk).