Hier eentje van snoozebaby en eentje van isi mini, want die kregen we bij onze tweedehands box. Eigenlijk vind ik die van isi fijner want die is dikker en blijft beter liggen.
Vraag voor de mama's met ervaringen met Koeka boxkleed... Dat wafelboxkleed willen wij ook. Maar vonden hem toch niet zo dik en wat slap. Vinden jullie dat dan niet? vergeleken met anderen? En dat ie niet zo strak ligt dat ie straks verschuift.. Ohja en 2 boxkleden is dat handig ja? Ik vind het zo'n uitgave.
Wij hebben onze boxkleed van baby''s only in de kleur fuchsia een echte aanrader hij is lekker dik dus ze liggen superzacht. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.villa-vrolijk.nl/media/catalog/product/cache/1/image/398x498/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/i/n/indy_op_fuchsia_boxkleed_met_sterdoekje1.jpg
Deze hebben wij, ben dr echt helemaal blij mee Alleen kwam er net achter dattie net te groot is eigenlijk voor onze box (maar hebben hem al te lang dus kan hem niet ruilen) dus wel een tip idd om ff te checken of hij wel past.
Van welk merk is deze en waar heb je deze aangeschaft? Ik wil nog een tweede en vind deze helemaal super!!
Ja die van Baby's only vonden wij ook mooi. Zeker die kleur! Maar wij weten niet wat het gaat worden. Hadden eigenlijk een donkergrijze gewild, maar die was er niet van Baby's only.
Hey ik vond er toevallig vandaag wel eentje in donkergrijs Baby's Only boxkleed met ster in diverse kleuren - Boxkleden - Spelen
Je kunt de baby''s only boxkleden online bestellen bij www.villa-vrolijk.nl ze hebben hier zes verschillende kleuren waaronder de grijze.
zal die van mij er even bij zetten ter inspiratie Twee kleden met vier motieven. gemaakt van een vier seizoenen dekbed, dus lekker dik.
Leuk! Ik zat me ineens af te vragen: kan ik ook gewoon een boxmatras kopen en daar zelf een hoes voor maken?
Lijkt me wel! Als je erg handig bent met rits, en anders aan de achterkant in het midden met zo n oversteek flap aan de binnen kant zoals bij je hoofdkussen. Zoek een leuk lapje en gewoon proberen.
Ik heb een boxkleed van de Prenatal uitgekozen en deze tweedehands gekocht in zeer goede staat. Daarnaast hebben we een witte boxkleed en een vocht afneembare boxkleed bij de box gekregen.
Dankjewel voor de tip van het grijze boxkleed. Ik vind m leuk. Ga m vanavond door mn vriend laten keuren Nog een vraag, moet er altijd een boxmatras onder dan? En hebben jullie 1 of 2 boxkleden?
We hebben een boxkleed besteld bij geboortekleed.nl met haar namen, geboortedatum enz. erop. Vrij prijzig, maar ik vind hem zelf nog steeds super leuk. Ook heel veel complimentjes over gekregen. Wat betreft het matras, wij vonden het echt ideaal. Vind alleen dat ze in Nederland vrij prijzig zijn. We hebben hem gewoon in Belgiƫ in de supermarkt gekocht.. Oh ja, op deze foto heeft onze dochter haar paardrij outfit aan hihi..
Ik heb 4 boxkleden.. 3 gehad van mn nichtje van winnie the pooh. En 1 bij wibra gekocht. Vind boxkleden zo duur.. Ik heb er 2 op elkaar liggen.