Meestal tijgerbruin of gewoon bruin, wissel het regelmatig af met zonnepittenbrood of op zijn tijd een halfje wit (lekker met pasta ofzo)
Een hele donkereboterham dan met oude kaas. Helaas lusten ze hier geen bruin brood of ze vinden het niet lekker. Dus vaak wit hier. Maar zelf hou ik wel van bruinbrood pitjes enz heeerlijkkkkk. Maar een echte verse witte boterham van de bakker en dan het kapje. MMMMMMMM>
Ik ben fan van moutbrood. Dat is heel lichtbruin brood en gezond. Ik vind dat vezelwit van blueband een raar smaakje hebben. Moutbrood is een broodsoort die wordt gebakken met het middelste van de graankorrel en waaraan extra tarwevezels zijn toegevoegd. Het moutbrood wordt zo genoemd omdat het wordt gebakken uit meel van gemout graan. Een moutbrood is net zo gezond als een tarwebrood alleen bevat het geen zogenoemde "pitjes" omdat slechts het middelste van de graankorrel wordt gebruikt en de kiemen worden weggelaten.
raar dat jullie vinden dat wit niet vult.. ik moet echt niks van bruin brood hebben, en wit vult prima hoor! hier standaard tijger wit dus. (of volgens mila Grrrrrrrr-brood) soms trouwens bleu band goede start, maar tijger is wel favoriet.
Hier in huis eten we volkorenbrood. Vind het lekkerder en voedzamer dat witbrood. Witbrood is wel lekkerder voor een tosti.
Ik eet meergranenbrood, grof volkoren of volkoren.. Esmee en vriend eten Tarwe brood. Wij eten nooit witbrood.
hier volkoren brood.en wat ik ook lekker vind roggebrood heerlijk.. me man eet trouwens turkse brood en witbrood maar ik raak er verstopt vn en is ook niet goed voor de lijn.
Vind maisbrood erg lekker en waldkorn ook. Over het algemeen hoe donkerder brood, met zaden, des te lekkerder het is.
Ik eet altijd bruin brood. Tijger of vloer, van de bakker! Lekker met een knapperig korstje. Ik eet echt geen brood met pitjes ofzo erin. Dat vind ik zo vies.
Wij eten door de week donker meergranen brood en tarwe brood. In het weekend ook wel tijgerwit. Vers van de bakker, hmmm.