Waldkornbrood en soms vers wit brood of bolletjes. Afbakbroodjes met ham en kaas zijn hier ook favoriet!
We eten hier nu steeds boerenvolkoren, heb liever de tarwe versie (is wat zachter en droogt minder snel uit) maar volkoren is toch gezonder zitten meer vitaminen en vezels in. Witbrood vind ik ook lekker, zeker voor tosti's maar we kopen het bijna nooit. Zelf hou ik ook erg van donkerder brood met zonnebloem- of pompoenpitten, maar das niet zo handig met de kleintjes.
Zelf eet ik het liefst altijd zo donker mogelijk, heerlijk Maar manlief is niet van pitjes dus thuis hebben vaak fijn volkoren brood of tarwe. Heel af en toe een sneetje vers wit brood van de bakker is heerlijk, maar dat is echt maar heel soms
Ik koop elke keer weer wat anders, maar het is wel eigenlijk altijd bruin. In het weekend eten we vaak afbakbroodjes. Ik vind brood niet echt lekker, manlief wel.
Voor de kinderen en mijn vriend hebben we altijd (donker) bruin brood, wisselt altijd welke we hebben, maar net waar vriendlief op dat moment zin in heeft dat neemt ie dan mee van de bakker of supermarkt. Voor mijzelf hebben we bruin (geen idee of er ook wit van is) Allison brood, vind ik lekker en wanneer ik dat eet krijg ik geen buikpijn (waarschijnlijk omdat er geen melk in zit). Verder hebben we ook nogal eens verse 'harde' broodjes of lekkere verse croisantjes (vooral de kids vinden die heerlijk). Maar oke, eigenlijk telde ik dat niet als brood bij de vraag ! Haha!
wij eten altijd volkoren brood.... wel zo gezond voor mn dochters en tja dan moet ik er zelf ook aan geloven.. soms eten we weleens lekkere croissants of witte puntjes...
eigenlijk altijd gewoon bruin of volkoren.. Wit af en toe, maar wil mn zoontje er niet aan laten wennen
momenteel ik eet geen brood, mn man en Gijs eten "wat de pot schaft" Van de bakker krijgen we zaterdag avond t brood aan huis.. Wel altijd "bruin" brood.. Soms met sesam erop, dan weer waldkorn, dan gewoon rond bruin... Varierend dus....
Witbrood, maisbrood, pompoenbrood, volkorenbrood, meergranenbrood, soms maak ik zelf italiaansmbrood ( wij hebben een broodbakmachine dus vandaar ) en vaak gooi ik bij het witbrood ook sultana's ofzo of zongedroogde tomaatjes.
wij eten eigenlijk altijd broodjes hihi. En dan vanalles, wit, bruin, krenten enz. Maar als we echt brood hebben dan is het altijd of sesambruin, tijgerwit of tijgerbruin.