blender...?

Discussie in 'Voeding' gestart door Rozaly, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik doe vast iets fout maar krijg mijn fruit niet als 'papje' uit de blender. Was erg enthousiast begonnen, maar hij slaat al het fruit tegen de zijkant aan. Vervolgens haal ik het er weer af, maar dit moet dan verschillende keren. Het enige wat werkt, is als ik er yoghurt of water bij in doe. Maar je hoort toch ook gewoon fruit erin te kunnen doen?? Heb het met verschillende fruitsoorten geprobeerd en ook met verschillende hoeveelheden. Hebben jullie dit ook??

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    En met een staafmixer? Ik denk dat je er anders een heleboel bij in moet gooien. (rest evt invriezen)

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Volgens mij is een blender ook niet geschikt voor pure fruithapjes en is het meer voor vloeibare dingen, zoals smoothies enzo. Wij gebruiken idd ook een staafmixer.

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Eens met andere reacties....
    Dan moet je een hele grote hoeveelheid te gelijk in de blender doen wil hij goed z'n werk doen en je krijgt inderdaad meer 'sap' dan een hapje.
    Staafmixer werkt beter of gewoon prakken?? (weet alleen niet hoe oud je kindje is)

5. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Heb gister een staafmixer gekocht bij kruidvat. Daar kreeg ik het ook niet helemaal fijn mee, maar wel een stuk beter. Mr denk dat ik bij de mixer kleinere stukjes er in moet doen. Ga ik dat maar eens proberen, is iig wel een stuk kleiner en makkelijker op te bergen :) Mijn zoontje is trouwens 7 maanden, dus helemaal fijn hoeft het niet te zijn!

Deel Deze Pagina