Welk bruidskapsel

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke van de bruidskapsel vinden jullie het mooiste

1. Kapsel 1

2. Kapsel 2

3. Kapsel 3

4. Kapsel 4

5. Kapsel 5

6. Geen van allen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zie er nog maar 2:p

Edit, nu alles, ik zou foto 1 of 3 kiezen. Bij de eerste heb je die bloempjes, als het je leuk staat zou ik dat doen. Anders foto 3;)

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Bekijk bijlage 325529

Zo moest ze even afzonderlijk bij uploaden :D.
    Ze lijken allemaal op elkaar. Maar dit het idee van wat ik wil. Alleen geen klipjes erin of bloemen, maar gewoon curlies.

Welke vinden jullie het mooiste? Ik heb namelijk geen idee meer. Wel een pony, mijn pony mee laten groeien vanaf nu. Pff. ;) Zie door de bomen het bos niet meer.

3. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik heb voor 2 gekozen, door het volume, de grove krullen en ik vind de bloemen er heel mooi in verwerkt.

Het zijn allemaal een beetje dezelfde soort kapsels, maar door bovenstaande punten zou ik dan toch voor dit kapsel gaan.

Ik zie net dat je geen bloemen oid in je haar wilt, dan zou ik kapsel 4 doen. Kapsel 2 vind ik persoonlijk juist door die bloemen en ik geloof kraaltjes zo mooi.

4. Partyrocker

Ja ik wil wel iets in mijn haar, ik moet alleen even kijken wat het beste staat :D. Bloemetjes, kraaltjes. Hoe of wat moet ik nog even uitvechten met de kapster :D. Het is moeilijk hahaha.

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Hoe zag jou jurk er ook al weer uit?

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    #8 wendelaa, 17 mei 2013
    Laatst bewerkt: 17 mei 2013
    Grappig, foto 5 heb ik 5 jaar geleden meegenomen als voorbeeld haha

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik vind 3 wel mooi,met die vlechtjes.

8. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ik ben niet van de bruidskapsels, dus daar kan ik niet mee helpen. Maar als je twijfelt over je pony, zou ik hem vanaf nu laten groeien. Een week voor je trouwdag weer kort knippen kan wel, laten groeien heeft dan niet zoveel zin meer.

9. Partyrocker

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nr 1,2,5 of 6

3 en 4 vind ik niet mooi.

Veel keuze dus moeilijk om te kiezen..

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Na het zien van je bruidsjurk kies ik de laatste 2, vind ik passen bij je jurk!!

12. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Kapsel 2, omdat die het meeste volume heeft, ik hou wel van big hair zeker voor een bruid.

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Nummer 2!

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

2. Vind zo'n lok voor erg mooi.

15. Minerva

Minerva Niet meer actief

Weet je wat ik het grote nadeel vind van dit soort kapsels? Aan het einde van de dag zitten de krullen er lang zo mooi niet meer in als 's morgens. Over het algemeen zakt het erg uit in de loop van de dag en 's avonds zie je al wat "verval". Twee vriendinnen van mij hadden dit allebei, waarvan één in de loop van de avond al geen krullen meer had. Zonde! Zeker gezien het bedrag dat je voor een bruidskapsel betaalt. Natuurlijk kun je een hele bus haarlak op je hoofd leegspuiten, maar dan loop je het risico dat je er als een legopoppetje bij loopt ;)

Ik vind dit soort kapsels echt super mooi, maar zou het om bovenstaande reden niet kiezen als bruidskapsel. Tip: neem wel iets met krullen, maar dan wat meer opgestoken. Bijvoorbeeld:
    http://kapsels.flair.be/wp-content/uploads/2012/04/brazil_pretty_bride.jpg
    http://papeillot.nl/wordpress/wp-content/uploads/Bruidskapsel-krullen.jpg
    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQWatKVmg0Oq4TxoaeEkVhDiJukrVtts6Px7KOT_Y8IPoVlRLI1Qw
    http://25.media.tumblr.com/f80844db0bc2ef54fb7036262420663d/tumblr_mjcrlogiCd1s7m3sjo1_500.jpg
    http://www.haar-opsteken.nl/wp-content/uploads/2012/06/9.jpg
    ... of iets in die geest ;)

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zeg foto 5!!

( hehe dat was mijn kapsel :D )

17. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Als je een goede kapper hebt hoeft dat geen probleem te zijn zo'n kapsel. Mijn haar zag er super uit s'avonds eenzelfde soort kapsel en alle krullen er nog goed in . ;)

18. Partyrocker

Ik vind het juist een voordeel van dit soort kapsels dat als het een beetje uitzakt het er nog natuurlijk uitziet. :D
    Ik wil bewust geen geheel opgestoken kapsel. Ik heb niet voor niks bijna 2 jaar mijn haar gulzig gespaard :D

Deel Deze Pagina