Rot wasmachine :(

Discussie in 'De lounge' gestart door senta, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Ik baal als een stekker vanmorgen een was gedraaid onze zoon is de hele week ziek geweest dus een berg met was van hier tot en met, 1e was geen probleem nieuwe was erin en ja hoor hij doet het niet meer draait het hele programma tot aan het pompen en dan klaar, ik baal als een stekker. Filter eruit is schoon en niets aan te zien, inmiddels de badkamervloer helemaal kunnen dweilen al 2 keer, de was bij mijn schoonmoeder gebracht en vreselijk aan het balen.

Mijn man heeft de machine helemaal uit elkaar gehaald en gaat er morgen nog eens met schoonvader naar kijken nu hopen dat ze hem kunnen repareren maar stiekem al aan het kijken naar een andere. En hoe blij ik ook met mijn Miele was, dat wordt hem niet meer. ;)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jeetje wat balen zeg :(

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

o daar zit je dan echt niet op te wachten.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.183
    113
    Idd balen zeg, mijn wasmachine is ook heilig, de droger en vaatwasser (ook heel fijn) kunnen ze van me afpakken, maar mn wasmachine kan ik echt niet zonder, zeker niet met kindjes.
    En ik snap dat je een nieuwe wilt, zou ik ook hebben :)

5. senta

senta Niet meer actief

Ik baal er zo van, maar kijken of die nog wat gaat doen straks, anders dinsdga maar eens voor een nieuwe gaan kijken en mijn onderhandelingstechnieken laten blijken :p

6. natjes

natjes Niet meer actief

Tip:eek:riënteer vast op internet welke je wil hebben. Prijzen op internet verschillen enorm met de winkelprijzen! Op beslist of kieskeurig kan je vergelijken :)

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Of je kijkt op de site van de consumentenbond ;)
    Wasmachines kunnen gelukkig snel bezorgd worden. Helaas is het nu pinksterweekend. Zul je altijd zien. :(

Kun je niet even bij je (schoon)moeder of buurvrouw wassen?

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Waarschijnlijk is dit een probleem wat door een professional snel op te lossen is, hoor. Zou niet meteen een nieuwe wasmachine aanschaffen.
    Ik had ook een soortgelijk probleem als jij en dacht ook aan het kopen van een nieuwe. Belde toen een monteur op die ik via marktplaats gevonden had en het was een heel simpel te verhelpen probleem!!! 50 euro was ik kwijt!

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zou gaan voor de samsung eco bubble :D
    Moet je de reviews daarvan eens lezen en wat de wasmachine allemaal kan/heeft.
    Ik ga deze ook bestellen.

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Goeie timing altijd he.. Die v ons ging kapot 3 dagen voor we op vakantie zouden gaan en toen we nog even alles wilden wassen wat mee moest..

Toen bij schoonouders alle was gedaan.. Na die tijd naar laten kijken.. Hier hebben ze goede service: ze komen voorrijden en repareren, mocht dat niet lukken en je schaft bij hun een nieuwe aan, dan rekenen ze niks voor het voorrijden en ernaar kijken.. Gelukkig was het hier maar iets kleins en hoefden we geen hele nieuwe wasmachine..

Succes ermee!

11. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is balen inderdaad. Als mama kun je echt niet zonder wasmachine...

Ik zou ook vast gaan kijken op internet. Consumentenbond. Wij zijn laatst ook lid geworden, dan kun je alle testresultaten online zien en je krijgt elke maand een leuk blaadje thuis. De eerste 3 maanden is gratis, en voor de 3 maanden om zijn mag je ook opzeggen.

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Hebben wij gisteren ook gedaan (want die van ons heeft het ook begeven) maar je moet goed opletten en alsnog met andere sites vergelijken want we hadden al 3 wasmachines uit de test van Consumentenbond waarvan de specificaties helemaal verkeerd waren vermeld door Consumentenbond.
    Ook moet je goed kijken waarom een bepaalde wasmachine een hoger cijfer krijgt. Sommige krijgen een hoger cijfer maar zijn qua energieverbruik of duur van programma waardeloos.

Gister ook gelijk besteld via internet (veel goedkoper en prima service). Wordt waarschijnlijk a.s. woensdag geleverd.

13. senta

senta Niet meer actief

Er is een wonder geschied, mijn man met 2 linkerhanden je weet wel van die hele grote blijkt technischer dan die zelf dacht en hij heeft gewoon de wasmachine kunnen maken, nou ja dat maken viel niet mee, hij heeft mij verteld wat ik moest doen en ik heb dat met mijn poezelige handjes gedaan en hij doet het weer, ik moet deze week even een onderdeel bestellen want dan gaat die het nog beter doen. Jippie ik ben zo blij, we hadden egzegd als er een monteur bij moet komen gaan we het niet doen, bij een wasmachine van 1987 . Vindt ik zonde geld en natuurlijk houden we er rekening mee dat die kapot zal gaan binnenkort, maar 3 weken voor je met vakantie gaat komt wel heel erg slecht uit kan ik jullie zeggen.

Nu ben ik hartstikke blij in ieder geval. En kan ik me op mijn gemak erin verdiepen wat ik voor een wasmachine wil straks. misschien wel een keer een mooie aanbieding.

Deel Deze Pagina