Wij willen er deze zomer graag tussenuit. Het land maakt niet zoveel uit, mits de totale reistijd (met auto) maximaal 10-11 uur is vanuit Friesland. Dan kun je dus denken aan midden Frankrijk, Oostenrijk, noord Italië etc. In ieder geval geen: Tsjechië, Duitsland, Denemarken en België. Genoeg keus tussen landen en gebieden. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Het liefst heb ik de volgende eisen: Een leuk huisje, liefst midden in de natuur, met eigen kookgelegenheid en zwembad en liefst gewoon ligbad. Niet een zwembad met een hotelketel die je met 50 andere gasten moet delen. Liever niet duurder dan 100 a 150 euro per nacht. Er zal meer dan genoeg zijn, maar ik zit nu al een paar uren rond te turen maar hét heb ik nog niet gevonden. Ik zelf neig naar landen als Frankrijk of Italië vanwege de mooie bouwstijlen. Oja, geen vlak land, maar liefst heuvelachtig of bergen. En een grote kans op zwembadweer, al weet ik dat je nooit garantie hebt. Wie heeft er eens in een prachtig huisje vakantie gevierd wat ongeveer overeenkomt met de beschrijving? Ben benieuwd!