Weekendje weg met kleintje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door SweetPrincess, 2 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wij willen graag weer een keertje een weekendje weg want de laatste keer dat we dat deden was ik zwanger. De kleine is dan 1,5 maar ik weet niet zo goed wat we kunnen doen?

Samen zijn we naar valkenburg geweest en de gemeentegrot gezien, kasteel ruïne,mijn museum en gondeltjes omhoog en dan op die slee baan. Verder lekker terrasje gepakt enz.

Ook een keer emmen met de dierentuin en het veen museum.

Hebben jullie nog tips voor ons? Dingen als oorlogsmuseums vind mijn man erg interessant. Ik heb zitten kijken naar giethoorn en dan die dierentuin taman indonesia maar volgensmij is er geen moer aan met zo een kleintje naar giethoorn? Helemaal niet in een bootje...

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Berlijn?

Voor je kind maakt het toch nog niet uit waar je heen gaat. Zou dus iets kiezen wat jullie zelf leuk vinden.

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Wat Boommm zegt, wij hebben haar altijd overal mee naartoe genomen, vanaf dat ze 3,5 maand oud was.
    Ik weet niet waar je vandaan komt en wat je wilt, maar landal/cp is altijd leuk (en makkelijk) met een kind. Stedentrip? Rotterdam is erg leuk, groningen is erg leuk, Den Haag kan je je ook goed vermaken.
    Giethoorn is leuk voor een dagje, maar een weekend? Misschien combineren met iets anders?

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Je zou naar arnhem kunnen gaan, je kan dan naar het oorlogsmuseum en naar burgers zoo. Het zit ook dicht bij elkaar.

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Is Landal beter als center Parc?

6. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Vind de huisjes van Landal mooier. Maar de plaza en zwembad van Center Parcs weer mooier.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Delft en Den haag is leuk.
    Je zou naar van de valk in Nootdorp kunnen gaan.

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Landal is voornamelijk meestal goedkoper; met een kleintje vind ik Het Vennebos erg leuk. Maar ik vind CP veel leuker qua; plaza, zwembad en verdere faciliteiten.
    Ke kunt nu nog een bon kopen bij de HEMA voor landal voor €139 incl de meeste kosten.

9. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wij gaan naar een roompot park in Zeeland.

Vlak bij het strand leuk voor ons en voor de kleine.
    Zelf vind ik een leuk zwembad op het park ook wel belangrijk.

Deel Deze Pagina