Hallo allemaal Ben op zoek naar een hotel /appt in Mallorca waar we zo een tuintje of zoiets hebben en bij het zwembad direct kunnen liggen met babyfoon . Las over viva Mallorca al maar misschien hebben jullie nog meer tips waar dit is . Zouden jullie hp adviseren (halfpension)? Zie het nl ook niet zitten in net restaurant te zitten met zoon van 2 en baby ..
Vrienden zijn vorige week in dat hotel geweest. Ze hadden een tuintje en all in. Was erg goed bevallen!
Phoe hee de prijs is daar wel erg hoog.. Heb ook club marthas gezien.. Alleen is restaurant daar open van 19 tot 21 , dat is best laat als je twee jonge kinderen hebt... Iemand anders nog tips voor leuke kindvriendelijke hotels in Mallorca met leuke animatie ?
Geen tips mbt hotel, maar denk dat geen enkel restaurant voor 19.00 uur open zal zijn (en dat is al vroeg), dus zou daar rekening mee houden.
Wij hebben een gewoon hotel geboekt in Mallorca, scheelt aanzienlijk in de kosten. Wij hebben hp geboekt, omdat we ook lekker makkelijk in het hotel willen kunnen eten. Dochter moe? Huppatee, meteen naar bed. Wij zouden onder geen elke omstandigheid uit de kamer/app gaan zonder kind, dus zie zelf ook de noodzaak niet om met babyfoon aan het zwembad te liggen/in het restaurant te eten/aan het strand te zitten enz.
Wij zijn in Viva Tropic geweest in Alcudia. Ook kamer met prive tuin aan zwembad. Kost je iets van 20-25 per dag ( als ik t me goed herinner) maar echt ideaal!!!! Super hotel en ideaal deze kamers. In eerste instantie was t nog niet vrij maar na een paar dagen konden we verhuizen naar zo'n kamer ( ze hebben er niet veel, we hadden t wel al tevoren aangevraagd) maar echt super! Scheelt een hoop gesjouw en als kids s middags even op de kamer wilde spelen, tv kijken, slapen dan konden wij heerlijk bij t zwembad liggen. Lagen we gewoon voor ons tuintje ( is met hekje afgesloten)
Als je een tuintje heb aan je appartement waarom zou je dan niet in je tuin gaan liggen? Dat doe ik thuis nu ook
Beach club font de sa cala op Mallorca.... Miniclub met Nederlandse animatie Gaaf piratenzwembad Aan het strand Goed eten..... Leuk treintje naar het stadje cala radjada ....etc
Sorry geen input, maar ik had uit de titel begrepen dat je een hotel met Harry Potter boeken wilde! Vond het al zo raar haha, snap nu de eigenlijke betekenis pas...dom van mij
Wij waren met vrienden vandaar dat we ons tuintje nooit gebruikt hebben om in te liggen. We hebben het puur geboekt voor de ligging ( aan het zwembad, begane grond) als je dit niet erbij boekte dan kwam je op minstens 1 hoog.... En wij wilden graag aan t zwembad kunnen liggen en kids konden dan, als ze op de kamer wilde spelen, naar ons toekomen.
Wij gaan (voor de 2ekeer) naar Viva Mallorca in Can Picafort. aar hebben we ook weer een privilege appartement ideaal met jongen kinderen. Niks geen handdoekje leggen, heerlijk genieten in je eigen tuintje en zo het zwembad in lopen. Vorige jaar in Viva Tropic geweest, maar persoonlijk vind ik Viva Mallorca mooier
Appartement geboekt bij Aparthotel Elisa.. Geen tuintje, wel terras of balkon en direct aan het zwembad dus babyfoon mogelijk.. Kleinschalig en halfpension mogelijk maar wij hebben enkel ontbijt bijgeboekt want willen wel uit eten 's avonds met ons meisje.. Althans proberen Kunnen anders altijd nog diner bijboeken.. Als het je aanspreekt heb ik een tip: boek rechtstreeks, veel voordeliger dan via Jiba
Wij zijn 1,5 week geleden terug gekomen van een geweldige vakantie in Viva Mallorca. Echt een aanrader hoor! Vorig jaar waren we daar ook, op basis van halfpension. Dit jaar hebben we all inclusive geboekt. Het verschil tussen hp en ai was nu niet zo groot, vandaar dat we voor ai zijn gegaan. En dit was erg goed en zo gemakkelijk! We hadden een appartement op de tweede verdieping aan de zwembadzijde (gebouw 3, kamer 3215, zowel vorig jaar als dit jaar). Vanuit dit appartement overzie je alle zwembaden, echt zo fijn! Wij boekten rechtstreeks bij Viva en konden wel dezelfde prijs krijgen als we op het moment van boeken elders een voordeliger tarief konden boeken (Alltours). En als rechtstreekse klant van Viva betaal je ook niet voor een babybed, anders (meen ik) 4 euro per dag. Zelf vond ik het prijsverschil voor een appartement met balkon versus een appartement met tuintje te groot. De balkons van de 2 kamerappartementen zijn erg ruim. Wanneer je een appartement in gebouw 1 krijgt, zit je wel meer in de drukte. Dit ligt namelijk direct aan het kinderbad. De overige appartementengebouwen zijn veel rustiger gelegen. Gebouw 4 en 5 zelfs heel rustig. De animatie is ook erg leuk. Wij hebben een zoon van 4 en een dochter van bijna 2. Ze vonden het beide prachtig! Ook zijn we deze keer bij 3 andere Viva hotels gaan kijken (Bahia, Blue en Alcudia Sun Village), gewoon even rondgelopen om te kijken of deze hotels met Viva Mallorca te vergelijken zijn. Ook goed, maar wat mij opviel is dat Viva Mallorca veel ruimer is opgezet. Ik denk dat dit toch echt 1 van de mooiste Viva hotels is. Als je nog iets wilt weten, laat het me maar weten. Ben nu in totaal 3 weken daar geweest, dus een aardige kenner.
bedankt voor jullie reacties. Inmiddels hebben we besloten toch maar viva mallorca te boeken, hoewel het vrij prijzig is als je een tuintje wilt.. maar topvakantie is ook belangrijk!