hoi meiden, Als mijn tweede kindje wordt geboren over een paar weken dan wil ik mijn kleine meid ook een klein cadeau geven namens broertje misschien. Maar ze heeft al zoveel haha. Hebben jullie idee???
van pop etc heeft ze alles al boekje is leuk idee, maar heb al veel van dat soort boekjes over zwangerschap
een grote zus medaile . heb ik toen een gehaald bij de kadoshop. mijn dochter was er super trots op want dit had alleen zij . Kennisgeving voor omleiding Hoplakee exclusief speelgoed en kindermode verder gewoon laten weten dat ze altijd je kleine meisje blijft en ze der broertje of zusje alles kan leren omdat ze al zo slim is etc.
wij hebben een jongetjespop gekocht voor mijn dochter. Overigens ga ik haar ook meenemen om een kado voor de baby te kopen
Mijn zoon kreeg een treintje van zijn broertje. Hij hoorde nl steeds een trein op controle bij de VK. En zijn broertje heeft die trein meegenomen uit mama's buik .
hmm ik zat ook aan een pop te denken, maar die heeft ze al lees ik. Is het overigens raar om een pop te geven aan mijn zoon die grote broer wordt?
Wij hebben aan dochter een jongenspop van Babyborn gegeven en van opa en oma kreeg ze haar eigen wandelwagen. Zo kon ze net als mama wandelen met haar baby. Zorg ook dat je wat kleine cadeautjes voor haar in huis hebt. De baby krijgt heel veel cadeautjes en zij niet. Bij ons hadden een aantal mensen er wel aan gedacht en dochter mocht ook alle cadeautjes uitpakken, dus ze heeft het niet echt in de gaten gehad.