Er komt niemand op bezoek

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Hansje123, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

    Hansje123 Bekend lid

    3 feb 2009
    921
    0
    16
    Ben vorige week bevallen van een prachtige zoon. Precies met 37 weken.
    Uiteraard zijn ouders, broers en zussen langsgekomen. En toen ik uit het ziekenhuis kwam de buren, maar voor de rest is het rustig. Nu weet ik dat het vakantietijd is en dat ook veel mensen denken: laat ze maar even aansterken. Maar ik verveel me dood!
    Er komt niemand langs en ver wandelen of boodschappen doen is nog teveel. Dus na een langzame wandeling van een halfuur zit ik alleen thuis met mijn peuter en slapende baby.

    Zit nog wel op die blauwe wolk want kan mijn concentratie er nog niet zo bij houden. Dus denkwerk lukt ook niet en een boek lezen hhhhmmmmm
    (waar ging het ook al weer over)
     
  2. brenda1976

    brenda1976 Niet meer actief

    kan je je vriendinnen niet bellen of ze aub langs willen komen.

    Ik had slecht weer bij beide jongens, sneeuw.
    Ik belde smsde of mailde mijn vriendinnen of ze nog een keer mijn boefje wilde zien met wat lekkers!
     
  3. Cynnie1984

    Cynnie1984 VIP lid

    25 feb 2009
    6.014
    140
    63
    R'dam
    Hey,

    gewoon mensen bellen joh...wellicht willen ze je ontzien ofzo. een brutaal mens heeft de halve wereld :)
     
  4. jewe

    jewe VIP lid

    16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier een maand geleden bevallen en merk dat mensen zowieso minder hard lopen bij een tweede kindje. En nu is het ook nog vakantie tijd dus veel mensen die ik spreek of tegen kom roepen allemaal na de vakantie komen we een keertje langs. Dus ik verwacht topdrukte na de vakantie :cool:
    Gelukkig kon ik na een week m'n gewone leven weer oppakken en alles doen wat ik altijd al deed dus dat scheelt ook wel. Ben er gewoon weer lekker op uit gegaan met mijn zoontjes en alleen maar leuke dingen gedaan.

    Dus misschien toch dan maar het heft in eigen hand nemen en wat familie of vrienden bellen of ze zin hebben in een bakkie?
     
  5. chantal26

    chantal26 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn broer en schoonzusje hebben 4 maanden geleden een babytje gekregen, dat is de tweede.
    De familie komen dan wel.
    Maar verder hebben ze bijna nog niemand gezien.
    Ze hebben ook maar weinig kaartjes gekregen.
    Mijn man heeft 3 vakantie als ik bevallen ben, maar het zal toch wel rustiger zijn in die weken omdat bijna al onze vrienden dan op vakantie zijn rond die tijd.
    Maar ja jij zit alleen dat is wel vervelend.
     
  6. Hansje123

    Hansje123 Bekend lid

    3 feb 2009
    921
    0
    16
    Inderdaad het loopt minder hard bij de tweede en ben nmiddels wel lekker aangesterkt. Beetje aan de wandel etc.

    Vriendinnen bellen wil ik wel maar zijn allemaal aan het werk, dus kunnen niet langskomen. Afgelopen weekend hadden we we wat mensen verwacht , maar hebben helemaal niemand gezien. Misschien aankomend weekend. We wachten af.

    N ik snel aansterk kan ik wel zelf lekker snel op pad. Dan gaan we dat maar doen! En Chantal succes met de laatste loodjes! We liepen gelijk, maar die van mij wilde er al uit
     
  7. peekaboo

    peekaboo Niet meer actief

    hier zowel bij de eerste als de tweede geen bezoek gehad , enkel manlief uiteraard , schoonmama en beste vriendin thats it , zelfs mijn eigen ouders niet
     
  8. annet1985

    annet1985 Fanatiek lid

    14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ik denk dat ze je echt wat ontzien, en misschien ook omdat het je 2e is komen ze vaak minder snel :( straks staan ze ineens allemaal voor je deur hihi
     
  9. ukoldaatje

    ukoldaatje VIP lid

    2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier 2 weken terug bevallen. Ook alleen ouders en broers en zussen gezien hoor.

    Iedereen zegt dat ze wel na de drukte komen hihi, en dat ik even kan aansterken..

    Zelf vind ik het heerlijk, lekker op mijn gemakje tuttelen, niet op tijd klaar moeten zijn...laat mij maar aan ons nieuwe gezinnetje wennen zo.
     
  10. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Bel ze op en vraag of ze langs willen komen! Heb ik ook gedaan:)
     
  11. sunrise19

    sunrise19 Lid

    13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Ik zou ook gewoon bellen.
    Bij mijn vriendin is ook amper iemand geweest.
    Ik was als eerste buiten haar familie, zij heeft geen vriend en geen schoon familie.
    Kindje is 30 april geboren en moeten nu nog mensen komen..
    Vond dat zelf nogal aso maar goed..

    Ikzelf ben 2juli bevallen en had toen ik uit het ziekenhuis kwam al zeker 6man visite.
    De dag erna 15man en zo is het doorgegaan.
    Heb afgelopen week pas rust gehad, en nu komen de mensen weer die op vakantie waren.

    Ik heb zelf van te voren aangegeven dat ze allemaal maar lekker in de kraamweek moesten komen.
     
  12. Pluus

    Pluus Fanatiek lid

    20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Het begint bij ons ook nu pas echt te lopen...

    Veel mensen waren inderdaad op vakantie en degene die niet op vakantie waren wilde ons ontlasten... nou dat hebben ze geweten want mijn reactie was... tja we hebben het nog niet druk gehad maar nu wel dus nu kan je niet morgen komen maar pas volgende week... (zei het wel heel netjes hoor!)
    Tja, dan baalde sommige wel een beetje!
     
  13. SannevH

    SannevH Actief lid

    1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Mensen zeggen ook altijd: laat eerst de naaste familie maar komen, dan spreken wij daarna wel wat af. Dat zeiden wij eigenlijk ook altijd, als een van onze vrienden of familieleden een kleintje kregen. Totdat een vriendin zei, nadat ze bevallen was van de tweede: iedereen komt pas zo laat, de eerste weken hebben we niks te doen gehad. Echt suf!
    Dus nu bel ik gewoon met kersverse ouders om te vragen wat ze willen! Dat is net zo makkelijk! :D
     
  14. mamavoorde2x

    mamavoorde2x Bekend lid

    25 jul 2010
    602
    79
    28
    Jammer he dat het bij de 2e vaak zo veel minder is.
    Hier ook. maar was het ook zo dat de kleine 3 dagen in het zkh lag en ik was ook ziek.

    Maar ik denk wel 3/4 minder kaartjes gehad en mensen die belde en zeiden we spreken snel af moeten nog komen.
    Terwijl ik het juist zo leuk vond, was licht somber dus afleiding was erg fijn.
     
  15. Gerdatjuh

    Gerdatjuh Bekend lid

    27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Ons ventje is nu dikke 5 maanden.. Heb nog steeds grootste gedeelte van de familie niet gezien.. Ze zijn nu ook niet meer welkom..
     

Deel Deze Pagina