Even een vraagje. Dochter wordt binnenkort twee jaar. Ik zit eraan te denken om een van onderstaande kastelen voor haar verjaardag te vragen. Zonder naar de prijzen kijkend, welke heeft jullie voorkeur en waarom? My Little Pony Trouwkasteel bol.com | My Little Pony Trouwkasteel, Hasbro | Speelgoed nadelen - kleine onderdeeltjes - wat slechte reviews gelezen (lastig in elkaar te zetten, slechte prijs/kwaliteit) Little People Prinsessenkasteel bol.com | Fisher Price Little People Disney Princess Set, Mattel | Speelgoed nadelen - ze heeft ook al Little People geluidenhuis - wordt misschien snel beetje kinderachtig? Van Little People hebben we al het eea, van My Little Pony nog niks. Voor welke zouden jullie kiezen en waarom? Of hebben jullie nog een andere suggestie? (geen duplo of playmobil)
Lastig... het tweede zal denk ik inderdaad snel kinderachtig zijn als ik naar mijn eigen dochter kijk. (ook net 2 geworden) Die eerste zou ze helemaal geweldig vinden haha. Maar ja beetje jammer van de slechte reviews. Of je moet iets totaal anders kiezen...?
Ik zou kiezen voor het My Little pony kasteel gewoon, omdat dat veel leuker is dan Little People (vind ik )
Ik zou gaan voor de 2e. Wij hebben al best veel van little people en mijn dochtertje van 2,5 vindt het heel leuk. Daarbij komt dat mijn dochtertje my little pony niet kent en geknis van alles van Disney.
Oow sidmick die lijkt me leuk! En ik weet zeker mijn dochter ook haha jammer dat ze net jarig is geweest
Ik vind 2 jaar eigenlijk wat jong voor deze fantasiedingen. Of is ze al helemaal van de prinsessen en pony's? Mijn dochter vindt dat nu (vanaf 3-3,5) pas leuk, maar meer om te verkleden, filmpjes kijken. Zo'n huis zou ik dus zelf niet zo snel kopen. Maar dat is puur omdat ik denk dat ze er weinig mee doet. Ik zou verder in de eerste plaats kijken naar wat je dochter leuker vindt om mee te spelen. Pony's of prinsessen. Maar los daarvan zou ook kiezen voor MLP, omdat ik het zelf leuker vind En omdat ze daar waarschijnlijk langer plezier van zal hebben.
@ sidmick, die is idd leuk zeg! Maar zo als ik even snel zie, bijna nergens meer verkrijgbaar? Oh EDIT, zie hem al bij Intertoys @ Arevinol, ze is helemaal into prinsessen, paardjes etc. En speelt bijv ook met de playmobil van haar grote broer. Ik ga nog even denken wat ik doe, haha
Brrrrr... geen van tweeën.. wat een lelijke dingen zeg.. vinden kinderen dit echt leuk? Ik zou eerder kiezen voor iets duurzaams. Dochter kreeg met twee jaar een houten keukentje, kan ze jaren mee vooruit.
Ik zou ook voor geen van beide gaan. Het trouwkasteel van Little Pony vind ik niets voorstellen. Een huis van Little People heb je al, dus dan is dit geen aanvulling. Mijn dochter was vrij snel klaar met spelen met Little People. Ik zou inderdaad voor iets anders gaan. Wat Cygnet zegt: een mooi houten keukentje (als ze die nog niet heeft). Dan kun je aan de visite extra spulletjes vragen: een plastic theeservies, pannetjes, besteksetje, bordjes, bekers, etc.
Mijn dochter van 2 heeft dat Little Pony kasteel en kijkt er bijna niet naar om. Er zitten ook hele kleine dingen bij, dus al die accessoires heb ik op moeten ruimen. Ik zou voor de tweede gaan.
Onze dochter heeft het trouwkasteel van mlp. Ze is drie en een half en speelt er niet alleen met de pony's mee, maar ook met de playmobile enzo. Zij maakt er zelf heel veel bij. Het ding zelf stelt niet veel voor, maar zoals zij er mee omgaat wel. Maar voor twee jaar zou ik hem nog niet nemen.
@ Cygnet, ja mijn dochter vindt dat zeker weten leuk. Wat mij betreft hoeft niet altijd alles duurzaam en van hout te zijn. Keukentje hebben ze overigens al. @ Miss T, keukentje en alle bijbehorende spullen hebben we al (heb ook kind van 4). Pop heeft ze van Sinterklaas gekregen, houten poppenwagen bij dr geboorte als kraamcadeau van vrienden, potje etc hebben we ook al. Van onszelf krijgt ze een houten poppenbedje. Ik ben er inmiddels uit, het wordt toch het trouwkasteel van MLP. Mijn schoonmoeder vond het ook een erg leuk cadeau en heeft het gister meteen besteld. Thanx voor alle hulp en meningen!