Hallo allemaal, Onlangs gaven mijn broer en zijn vriendin aan dat ze ons kindje graag een cadeau willen geven als het er is. Ze hebben ons gevraagd er eens over na te denken wat we zouden willen. Ze zeiden dat ze graag iets geven wat niet iedereen al geeft (zoals kleertjes), maar iets wat echt van oom en tante komt. Ik heb alleen geen idee wat!! Iemand tips?????
Wij krijgem een meisje en heb van mijn broer en zijn vriendin ( worden ook voogd) iets van sieraden gevraagd of een zilveren spaarpot. Iets wat dus blijvend is.
Ik heb t geboortekaartje op canvas gekregen. Maar er stond ook een ooievaar op de kamer,met allemaal kadootjes, voor elke dag van de kraamweek 1 Ze zijn een keer komen eten, toen heeft mn schoonzusje iets heeeel lekkers gekookt En ze hebben voor versieringen gezorgd!
Een verzilverd lepeltje met een naam er in gegraveerd? Kan je na de geboorte ook laten doen. Tiffany's heeft hele leuke! Misschien niet origineel, maar een Lodger Bunker is echt een musthave. Zeker voor winter baby's
Wij krijgen een speelgoedkist met het geboortekaartje er op geschilderd (en ook de naam). Verder is bestek met naam er in gegraveerd ook een heel mooi cadeau, heb mijn set van 25 jaar geleden nog steeds . (Ik hoop dat wij die van mijn ouders krijgen )
Misschien een mooie spaarpot idd (met eventueel naam er in gegraveerd). Of een mooi sieraad. Kan ze niet meteen dragen maar idee is wel mooi. Boxzak met de naam er op. Een fotoshoot van de baby (met eventueel jullie) plus een mooie grote foto daarvan. Je kan ook van je geboortekaartje een klok laten maken (bijv. op Een geweldig gepersonaliseerde klok van geboortekaartje, huwelijkskaart, bedrijfslogo, huisdier, foto etc.) Een heel mooi voorleesboek. Projector voor baby's.
Misschien een houten opbergkist of iets dergelijks (bijv. om later speelgoed in op te bergen of wat tevens als bankje kan dienen) met daarop de naam van jullie kindje?
Wij hebben mijn zwager en schoonzusje toen een glazen meetlint met het geboortekaartje gegeven. Zo'n meetlint die tot een meter gaat geloof ik.
Wij kregen van mijn zusje een zilver armbandje met haar naam, en een wipstoel krijgen we. Mijn schoonzusje gaven we een zilveren spaarpot en een armbandje
Dat lijkt mij ook een beetje afhankelijk vsn het budget. Bij een heel ruim budget: - kinderstoel - box - buggy Bij een redelijk ruim budget: - mooie deken (bv van Koeka) - wipstoeltje - strippenkaart (oid) voor babyzwemmen Wat kleiner budget - mooie omslagdoek - gepersonaliseerd voorleesboekje