Ik weet niet goed waar ik mijn vraag moet stellen; maar ik ben op zoek naar een invulboek voor baby's 1ste jaar of eventueel langer. Ik vind een boek met grote A4 wel leuk, of heeft iemand anders ervaringen naar een leuk invulboek? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Wij hebben baby's eerste jaar boek van nijntje. Is zowel in het blauw als roze te verkrijgen. Vind het een erg leuk boek je begint met de eerste 4 weken en dan elke maand. Je kan er foto's in plakken, de eerste tandjes enz is bij de babydump te verkrijgen.
Wij hebben deze; van Heb hem al vroeg gekocht zodat ik niet achteraf iets niet meer weet. Datum van de eerste schop enzo. Het meeste ga je na de geboorte invullen.
Mijn moeder heeft bij mijn geboorte ook een boek bijgehouden. En voor mijn dochter ben ik ook begonnen. Ik heb op marktplaats precies zo'n zelfde boek gevonden, beetje retro maar wel leuk: ⥠Retro / vintage boek van Ikke jaren 70 ongebruikt - Kraamcadeaus en Geboorteborden - Marktplaats.nl Staan ook nieuwere varianten te koop van het ikke boek.
Deze is A4 en voor langere tijd dan alleen het eerste jaar. Zowel invulvelden voor papa als voor mama en lege vellen om zelf te vullen. bol.com | Mam en Pap, Elma van Vliet | 9789000306534 | Boeken
Heb het boek van het merk Deltas besteld, Daar ben ik dan. In rose en blauw te verkrijgen. Gaat ook over het eerste jaar van je kindje.
bol.com | Baby Book, Sara Midda | 9780761112297 | Boeken Wij houden allebei erg van schrijven en vonden het dus leuk een boek te hebben met veel ruimte en vrijheid om dingen zelf in te vullen. Helaas is het niet echt gelukt... Beetje verkeerd ingeschat hoeveel tijd een kind zou innemen! Dus nu voor de tweede die van Nijntje en dat is stiekem ook een prima boek. bol.com | Nijntje 1e Jarenboek / Blauw, Interstat | 8712048260606 | Boeken Succes met de keuze en hou het echt vanaf het begin bij!
Ik heb die van Pauline Oud voor de eerste en "Mijn Kikker Babyboek" voor de tweede. Zo leuk, die laatste.
Hier die van Pauline oud, ik vind hem erg leuk! Had er ook het zwangerboek van, en heb ook het jaar 2-4 boek van.
Zodra ik weet of we een jongetje of meisje krijgen, ga ik het 'Onze kleine prins' of 'Onze kleine prinses' babyalbum bestellen. Gebaseerd op 'De kleine prins' van Antoine de Saint-Exupéry. Ik ben fan van dat boek en vind het heel leuk dat hier ook babyalbums van zijn.
Ik had alles van Pauline oud negen maanden zwanger kraambezoek boek en baby's eerste jaar erg leuk! Gaan we met de 2e nu weer halen ....
Oh! Dat had ik moeten weten! (probeer nu ernstig de neiging te onderdrukken om voor beide jongetjes alsnog dit boek te bestellen... )
Ik had het negen maanden dagboek van Pauline Oud en heb daar ook het boek baby's 1ste jaar van. Vind het leuke invulboeken.