Wij hebben liefst per direct een babykamer nodig. We hadden er ruim op tijd een besteld hoor, maar het bedrijf komt zijn afspraken niet na en nu ben ik komende week alweer 32 weken zwanger en zitten we nog steeds met niks. De tijd begint te dringen want mijn eerste kindje is bij 36 weken geboren. Maar het moet dan natuurlijk liefst ook wel een beetje naar ons zin zijn. Op marktplaats kan ik nog niks leuks vinden en ook Ikea bevalt me eigenlijk niet. We hadden eigenlijk iets van steigerhout laten maken, maar goed, dat gaat hem dus niet meer worden. Nu zouden we iets anders stoers/robuust willen. De prijs maakt niet eens uit, als het maar snel leverbaar is. Liefst meteen meenemen. Waar behalve ikea en marktplaats kan ik dan nog heen? Showroommodellen kan ik ook nergens echt vinden. Iemand misschien een tip?
vaak zit er wel een levertijd op helaas.. ik zie bij wehkamp maar een paar ledikantjes/wiegjes die direct leverbaar zijn.. bol.com zie ik wel 4 tot 8 dagen levertijd op complete sets
Je kan het niet gelijk meenemen maar hij werkt wel heel snel en erg netjes. Hij werkt met steigerhout en de levertijd zal heel snel zijn. Als je de contact gegevens wilt kun je me een potje sturen. Hele goede ervaringen mee
Baby en tiener! Wij konden het kamertje gelijk meenemen. Zit vlak bij Rotterdam en vast nog in andere plaatsen. Anders via de site.
Marktplaats Kon ik het kamertje zo ophalen had eerst bij Babydump besteld maar die leverden zulke Rommel, teruggestuurd en op marktplaats een kamer gekocht voor de helft van het geld van degelijke materialen. De meeste kinderkamers zijn tegenwoordig van die hele dunne mdf platen, of je gaat voor het luxe segment.
wij zijn bij babypark geweest en de kamer konden we gelijk laten leveren (ik geloof de volgende dag al) wij hebben dat niet gedaan omdat ik pas 10 weken zwanger was toen we de babykamer kochten..
Babysdroomparadijs | Babysdroomparadijs Zenderen Hier hebben wij onze box vandaan. Ben er wel langs gegaan om zelf even te kijken en ze hebben ook baby kamers daar. Zij kopen het op van bijvoorbeeld babydump of babypark waardoor het spul wat ze verkopen, veel goedkoper is. De box die ik wou was 310 als ik die bij babydump zou halen, nu heb ik hem voor 85. Het zijn dus showmodellen wat je koopt. Maar voor wat ik gezien heb ziet alles er uit als nieuw en niet krakkemikkig. Maargoed ik weet niet waar je woont, dit is in Overijssel. Nou succes in ieder geval!!
Wij komen uit Brabant dus dat is dan wel een stukje. Maar bedankt in elk geval! Het is niet erg om ergens heen te rijden of wat meer te betalen, zolang we maar een kamer hebben die ik ook nog leuk vind.
Van Asten in Tilburg! Wij hebben het kamertje laten bezorgen en in elkaar laten zetten dan duurde het wel 6 weken maar we konden het ook meteen meenemen en zelf in elkaar zetten.
Ga ik toch Ikea zeggen. Tegenwoordig hebben ze hele leuke meubels voor de babykamer in andere kleuren dan wit. Het is het even gaan kijken wel waard, vind ik.