Waar babykamer meteen meenemen/leverbaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door prulletje2, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wij hebben liefst per direct een babykamer nodig.

We hadden er ruim op tijd een besteld hoor, maar het bedrijf komt zijn afspraken niet na en nu ben ik komende week alweer 32 weken zwanger en zitten we nog steeds met niks.
    De tijd begint te dringen want mijn eerste kindje is bij 36 weken geboren.

Maar het moet dan natuurlijk liefst ook wel een beetje naar ons zin zijn. Op marktplaats kan ik nog niks leuks vinden en ook Ikea bevalt me eigenlijk niet.
    We hadden eigenlijk iets van steigerhout laten maken, maar goed, dat gaat hem dus niet meer worden. Nu zouden we iets anders stoers/robuust willen.

De prijs maakt niet eens uit, als het maar snel leverbaar is. Liefst meteen meenemen.
    Waar behalve ikea en marktplaats kan ik dan nog heen?
    Showroommodellen kan ik ook nergens echt vinden.

Iemand misschien een tip?

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    vaak zit er wel een levertijd op helaas..
    ik zie bij wehkamp maar een paar ledikantjes/wiegjes die direct leverbaar zijn..
    bol.com zie ik wel 4 tot 8 dagen levertijd op complete sets

3. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan het niet gelijk meenemen maar hij werkt wel heel snel en erg netjes. Hij werkt met steigerhout en de levertijd zal heel snel zijn. Als je de contact gegevens wilt kun je me een potje sturen. Hele goede ervaringen mee

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Wij hebben onze babykamer bij babypark gekocht, konden ze binnen een week al leveren.

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Baby en tiener! Wij konden het kamertje gelijk meenemen. Zit vlak bij Rotterdam en vast nog in andere plaatsen. Anders via de site.

6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Bedankt! We gaan morgenavond even bij baby en tiener kijken en lellebel ik heb je een pb gestuurd.

7. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb em gezien. Heb je eentje terug gestuurd

8. wrsh

wrsh Lid

10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik weet niet of je al voorzien bent. Maar een optie is naar bopit a outlet in elst te gaan.

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh wist niet dat dat bestond. Bedankt!

10. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Marktplaats :D
    Kon ik het kamertje zo ophalen:D had eerst bij Babydump besteld maar die leverden zulke Rommel, teruggestuurd en op marktplaats een kamer gekocht voor de helft van het geld van degelijke materialen. De meeste kinderkamers zijn tegenwoordig van die hele dunne mdf platen, of je gaat voor het luxe segment.

11. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Bij Basiclabel.nl hebben ze ook een paar opties geloof ook direct leverbaar

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wij zijn bij babypark geweest en de kamer konden we gelijk laten leveren (ik geloof de volgende dag al) wij hebben dat niet gedaan omdat ik pas 10 weken zwanger was toen we de babykamer kochten..

13. karlijn

karlijn Niet meer actief

Babysdroomparadijs | Babysdroomparadijs Zenderen

Hier hebben wij onze box vandaan. Ben er wel langs gegaan om zelf even te kijken en ze hebben ook baby kamers daar.
    Zij kopen het op van bijvoorbeeld babydump of babypark waardoor het spul wat ze verkopen, veel goedkoper is.
    De box die ik wou was 310 als ik die bij babydump zou halen, nu heb ik hem voor 85€.
    Het zijn dus showmodellen wat je koopt. Maar voor wat ik gezien heb ziet alles er uit als nieuw en niet krakkemikkig.
    Maargoed ik weet niet waar je woont, dit is in Overijssel.

Nou succes in ieder geval!!

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wij komen uit Brabant dus dat is dan wel een stukje. Maar bedankt in elk geval! Het is niet erg om ergens heen te rijden of wat meer te betalen, zolang we maar een kamer hebben die ik ook nog leuk vind.

15. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Babypark heeft bijna alles uit voorraad.

16. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Van Asten in Tilburg!

Wij hebben het kamertje laten bezorgen en in elkaar laten zetten dan duurde het wel 6 weken maar we konden het ook meteen meenemen en zelf in elkaar zetten.

17. Within

Within Niet meer actief

Ga ik toch Ikea zeggen. Tegenwoordig hebben ze hele leuke meubels voor de babykamer in andere kleuren dan wit. Het is het even gaan kijken wel waard, vind ik.

18. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wij zijn inmiddels voorzien, bedankt!

Deel Deze Pagina