welk campingbedje klapt lekker soepel in en uit? Nuna?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamiReg, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd ruzie met campingbedjes. Ik wil het gebruiken als box buiten zo nu en dan, en af en toe bij op visite gaan.

Welke klapt makkelijk in en uit? De Nuna lijkt me ok... Ervaringen?

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik heb alles van Nuna, en ben hartstikke tevreden over alles! Het klapt soepel in en uit! Het is ons tweede campingbedje want de eerste was er eentje van de Prenatal, maar die was na 4 keer in en uit klappen al kapot!

Ik kan je alles aanraden van Nuna! Het is niet allemaal even goedkoop, maar het allemaal het geld meer dan waard!

3. ninaroos

ninaroos Lid

17 apr 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben koelstra, ideaal, vooral omdat je kunt zien wat je doet (de delen die je moet omklappen hebben een hoesje wat je even kunt terugslaan). Dus ook geen gehannes met stof dat tussen het systeem komt.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Deze hebben wij ook en ik krijg m zelfs ingeklapt en uitgevouwen met de kleine op de arm dus met 1 hand... Ideaal ding en erg stevig...

5. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Wij hebben die van prenatal. Vind het een super handig ding en makkelijk in en uit te klappen.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb nu een Koelstra wat ook erg goed werkt maar als ik nu weer zo moeten kiezen dan ging ik voor het Nuna campingbed. Nog minder handelingen gewoon het middelste omhoog trekken en klaar is kees. Ook handig vind ik dat er standaard een verhoger in zit voor de eerste maanden. En is officieel een box en bed vanwege de stand van de poten en de vorm wat de nodige stabiliteit eraan geeft.

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb de koelstra en vind het echt een geweldig bedje.

8. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Kees (babydump)
    ideaal en makkelijk ding

9. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Hier ook de Nuna en echt helemaal fan! Sowieso vind ik het een geweldig merk! Solide, doordacht, alles is wasbaar en zo vriendelijk in gebruik. Mijn meisje past sinds een maand niet meer in de bak van de wagen maar gaan wel vaak ergens bij vrienden eten en dit bedje neem je mee, zet het in 1 minuut op, ze ligt lekker hoog en ik gebruik het zelfs buiten als box! Ik kan hem echt aanraden. kost een paar centen maar dan heb je ook wat..:D (oh en neem wel het matrasje erbij, die erbij zit is keihard..)

10. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook de Koelstra!

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Voor de verandering Koelstra :D

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Als je gaat kijken naar camingbedjes hebben ze allemaal hetzelfde systheem en inklapwijze. Eerst de bodem omhoog om de spanning eraf te halen en dan alle knikpunten inklappen door de stof heen en vouw jwe hem bij elkaar.
    Koelstra werkt met hetzelfde princiepe alleen ipv knijpen leg je de stof open en draai je hem ipv knijpen/klikken.

Dit zijn gewone standaard bedjes.

De Nuna Sena is eigelijk het enige bedje wat je met 1 handeling inklapt dmv de midden poot omhoog te trekken en de rest volgt vanzelf. Dus sneller en makkelijker verplaatsbaar.
    Het bedje is ook breder als een standaard camoingbed wat hem meer speelruimte geeft als je hem ook als box gaat gebruiken.

13. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraagje over de nuna. Zit die verhoging dat je kindje hoger ligt er standaard bij?

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja.

15. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Nog een vraag voor de Nuna-bezitters: de maat is wat afwijkend, als ik de buitenmaten zie (105x75), zal de binnenkant wel 70x100 cm zijn... Krijg je hier je gewone moltons en onderlakens van 60x120 op een fatsoenlijke manier in? Of hoe los jij het anders op?

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    gewoon een 60x120 hoeslaken.

17. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ah, dat is mooi! Bedankt voor het antwoorden!

Ik zit er ook over te denken om een Nuna te kopen. Noodzaak van een 2e campingbedje is op het randje met 2 jr 2 maanden leeftijdsverschil tussen onze kindjes, maar omdat ik deze ook mooi als logeer/buitenbox kan gebruiken...

18. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb net de precieze binnenmaat (matrasje) gevonden: 92 x 66

Deel Deze Pagina